تمامی پروژه های مسکن ملی زنجان از گاز طبیعی برخوردارند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه  تمامی پروژه های مربوط به مسکن ملّی که تا کنون در استان زنجان به بهره برداری رسیده است؛ از زیر ساخت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت : در حال حاضر با الویت بندی های انجام شده؛ گازرسانی به ۱۴ هزار و ۵۳۴ واحد مسکونی در حال اقدام و پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان زنجان؛ رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به پیگیری اجرای طرح بسیار مهم توسط دولت سیزدهم در قالب قانون جهش تولید مسکن و احداث چهار میلیون مسکن در کشور تا چهار سال آینده؛ اظهار کرد: ضرورت توجّه به تامین زیرساخت‌های لازم همزمان با اجرای پروژه‌های نهضت ملّی مسکن؛ مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان هم پروژه‌های طرح نهضت ملّی با شتاب بیشتری در حال انجام است و سهمیه استان زنجان در طول چهار سال؛ احداث حدود ۷۰ هزار واحد مسکن است افزود : در حال حاضر گازرسانی به ۱۴ هزار و ۵۳۴ واحد مسکونی طرح مسکن ملّی در دستور کار گاز زنجان قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه‌ها و تاکیدات شرکت ملّی گاز ایران در خدمت به مردم؛ تصریح کرد: تامین زیرساخت‌های گازرسانی همزمان با اجرای این پروژه‌ها، مورد توجّه جدّی شرکت گاز استان زنجان قرار دارد .

سلیمانی نژاد با اشاره به گازرسانی ۴۳ پروژه طرح ملی مسکن بیان کرد : برای ۱۴ هزار و ۵۳۴ واحد مسکونی؛ برآورد مصرفی معادل ۵۹ هزار و ۲۵۵ مترمکعب برساعت گاز طبیعی؛ صورت گرفته و طبق الویت بندی تامین زیرساخت گازرسانی؛ طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم در حال پیگیری و اجراست.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمامی پروژه های مربوط به مسکن ملّی که تا کنون در استان زنجان به بهره برداری رسیده است؛ از زیر ساخت گاز طبیعی برخوردار و هیچ یک از این پروژه ها، فاقد زیر ساخت تامین گاز نیست.

سلیمانی نژاد با اشاره به آمادگی کامل شرکت گاز استان زنجان برای پشتیبانی و حمایت از این طرح ملی اظهار کرد: برای تحقّق اهداف دولت مردمی و تقویت جهش تولید مسکن، زیر ساخت گاز همه طرح‌های جدید و باقی مانده ی دارای شرایط گازرسانی را در کمترین زمان ممکن فراهم می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha