امنیت اصلی ترین ابزار پیشرفت و ترقی کشور است

استاندار زنجان گفت: اصلی ترین ابزار و  عامل قوام و سربلندی کشور برای پیشرفت و ترقی کشور امنیت است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، محسن افشارچی صبح روز یکشنبه در برنامه صبحگاه نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: چیزی که بلاشک مشخص است این است که اصلی ترین عامل قوام، سربلندی و پیشرفت یک کشور امنیت اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری را نمی‌توان یافت که پله های پیشرفت و ترقی را پیموده باشد و امنیت نداشته باشد افزود : اصلی ترین ابزار و پیش نیاز برای پیشرفت و ترقی کشور امنیت است .

استاندار زنجان با بیان اینکه برای کشور ما که ۴۳ سال تلاش در مستقل شدن و و استقلال دارد مسئله امنیت پررنگ تر است بیان کرد : در زمان مختلفی نظام سلطه که با استقلال کشور مشکل دارد سعی کرده است با ابزارهای مختلف موضوع امنیت ما را مورد حمله قرار دهد .

افشارچی تصریح کرد: نظام سلطه از ابتدای انقلاب بصورت جنگ و سپس بعد از انقلاب بصورت موردی امنیت ما را مورد حمله قرار دهد که در بازده طولانی نیز امنیت اقتصادی کشور را مورد حمله و هجمه قرار میدهد تا کشور را از مسیر استقلال بازدارد.

وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور بیان داشت : در یک سال گذشته نظام استراژی حرکت خود را در مسیری قرار داده است که با تحریم مقابله کند .

استاندار زنجان با بیان اینکه نظام سلطه انواع و اقسام ابزارها را برای مقابله با کشور به کار می‌گیرد اظهار کرد: در ارتباط با همسایگان در استفاده از اتفاقاتی که در سپهر سیاسی منطقه ،در گسترش تعاملات اقتصادی با کشورهایی که به نوعی با نظام سلطه زاویه دارند .

افشارچی با اشاره به اینکه در مقابله با این حرکت نظام سلطه بصورت مصداقی در مقابله با کشور ما قرار گرفته است افزود: به عنوان نمونه اگر بخواهیم نفت را بفروشیم دریاهای اطراف شروع به گرفتن نفت کش می‌کنند که کشور با این مواضع مقابله می‌کند و حتی در ارتباط با مسیر کریدور شمال به جنوب نیز برای کشور مشکل ایجاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: وقتی دشمن نمی‌تواند به صورت مصداقی تمام قد در مقابله با کشور باشد سعی می‌کند دلیل حرکتی ما را مورد هجمه قرار دهند که فتنه اخیر خاستگاه همین موضوع است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن امنیت ما را مورد هدف قرار می‌دهد تا ما از استراژی مهم خودمان در مقابله با تحریم برای ایجاد امنیت اقتصادی در کشور غافل باشیم افزود: این اتفاق در یک سال گذشته اتفاق افتاد و آن چیزی که ما پذیرش میکنیم بخاطر این است که استراژی درستی را انتخاب کرده ایم .

افشارچی اظهار داشت: در این مسیر ثبات قدم در مقابله با فتنه بسیار مهم است که نیاز به اقتدار و تثبیث این ثبات قدم در استان است.

وی با بیان اینکه به صورت عام نیاز به نظم و ساماندهی بیشتر با توجه به اتفاقات اخیر داریم بیان کرد : آگاهی و هوشمندی، استفاده از ابزار روز دنیا، ارتباط نزدیک با مردم ،فهمیدن اولویت های مهم و تلاش در جهت کاهش آسیب ها در مسیر ثبات و اقتدار است، نیروی انتظامی همیشه با مردم بوده و خادم مردم بوده و مردم حامی پلیس هستند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha