دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال تجزیه ایران هستند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت : پشت اغتشاشات جریاناتی وجود دارند که به دنبال تجزیه ایران و برهم زدن آرامش مردم است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، مجید ناصحی مقدم ظهر روز سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی تلاش‌های بسیاری برای تامین امنیت در کشور دارند.

وی با اشاره به حوادث اخیر که اعتراضاتی انجام و به سرعت در سطح استان‌های مختلف تبدیل به اغتشاشات شد، افزود : این اغتشاشات سبب سلب امنیت و آرامش شد که با این حال کسی از اتفاق رخ داده خوشحال نبوده و همه به دنبال روشن شدن اصل موضوع بوده و هستند ولی متاسفانه عده‌ای همین موضوع را دستاویز قرار داده و تبدیل به اغتشاشات کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پشت اغتشاشات جریاناتی وجود دارند که به دنبال تجزیه کشور هستند، گفت: این افراد سعی می‌کنند با سو استفاده از بحث‌های قومیتی و مذهبی تفرقه در کشور ایجاد کنند و هیچ کدام دلسوز مردم نیستند و تمام سعیشان بر هم زدن آرامش مردم است .

ناصحی مقدم با بیان اینکه این اغتشاشات اعتراض نیست و از این اغتشاشات چیزی جز تجزیه ایران نمی‌توان برداشت کرد افزود : این افراد به دنبال به دنبال این هستند مانع پیشرفت ایران شوند که دلایل آن نیز کاملا مشخص است و در یک سالی که دولت و شوراها مستقر شده‌اند شاهد اقدامات گسترده در راستای خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه ما انتظار اطلاع‌رسانی مطلوب خدمات انجام شده از رسانه‌های استان را داریم، خاطر نشان کرد: ما نمی‌گوییم که نقص‌ها ذکر نشود اما این نکته باید مد نظر قرار گیرد اگر اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات انجام شده مطلوب نباشد دشمن با بلندگویی‌هایی که در دست دارد کوچک‌ترین ضعف‌ها را بزرگ نمایی خواهد کرد.

این مسئول در پایان تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه خدمت‌رسانی داریم و تمام تلاش هایمان نیز به سمت خدمت‌رسانی‌های بیشتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha