۱۰۳ متخلف به مراجع قضایی استان کرمان معرفی شدند

بازرس کل استان کرمان، گفت: در سال جاری ضمن تشکیل ۳۰ پرونده تخلفاتی بر مبنای ۵۲ گزارش تخلفاتی، ۱۰۳ نفر به اتهاماتی از جمله اختلاس، تصرف غیر قانونی و تضییع اموال دولتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد آبیار در نشست شورای قضایی استان کرمان که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشورو با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان و دادستان مرکز استان برگزار گردید، با تاکید بر این مطلب که مدیران خادم مردم و دستگاه های نظارتی مشاور و امین مدیران برای مبارزه با فساد اداری و اقتصادی هستند، گفت: در سال جاری ضمن تشکیل ۳۰ پرونده تخلفاتی بر مبنای ۵۲ گزارش تخلفاتی، ۱۰۳ نفربه اتهاماتی از جمله اختلاس، تصرف غیرقانونی و تضییع اموال دولتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.
وی، افزود: براساس تلاش بازرسان سازمان بازرسی استان کرمان ۱۵ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۶۰۰ متر مربع اراضی شهری نیز رفع تصرف شده و بالغ بر ۶ هزار و ۹۲۴ میلیارد و ۱۶۸ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۹۵۵ ریال وجه در قالب وصول طلب، استرداد وجه، محکومیت کیفری و ... به بیت المال برگشت داده شده است.

بازرس کل استان کرمان، ضمن تاکید بر این مطلب که بر مبنای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچ مصونیتی برای مفسدین در هر جایگاه و تحت هر عنوانی متصور نیست، تصریح کرد: در سال جاری ۱۲۳ پرونده بازرسی در استان کرمان تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

آبیار؛ با اشاره به این مطلب که در سال جاری ۴۰ متهم کیفری نیز توسط سازمان بازرسی به دستگاه قضایی معرفی شده اند، اظهار داشت: ۲۱۲ پیشنهاد اصلاحی نیز از سوی سازمان بازرسی طی سال جاری مطرح شده است.

وی به حمایت سازمان های نظارتی از مدیران شجاع و سالم اشاره و بیان کرد: سازمان بازرسی استان کرمان تلاش دارد که از اقدامات قانونی و ریسک پذیری مثبت مدیران در راستای خدمت به مردم و جامعه حمایت نماید و از این رو، بازرسان این سازمان به عنوان مشاوران امین و دلسوز مدیران در رفع بسیاری از تنگناها و مشکلات در کنار مدیران بوده و هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha