نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس: هزینه برای فرآوری زرشک سرمایه گذاری در بخش سلامت است

نماینده قاین و زیرکوه گفت: هزینه برای فرآوری زرشک نه تنها برای رشد اقتصادی که برای حفظ سلامت مردم یک سرمایه گذاری مفید است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی صبح امروز در افتتاحیه جشنواره ملی زرشک که در روستای افین زیرکوه برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و امید بخشی به مردم است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه با اشاره به اینکه مردم در آینده منتظر برکات اقتصادی برگزاری این جشنواره و حضور دو معاون وزیر در استان، خواهند بود، افزود: ما هر چه برای فرآوری محصولات سالم کشاورزی چون زرشک هزینه کنیم بی شک از هزینه بخش درمان مردم کاسته خواهد شد.

اسحاقی گفت: ظرفیت محصولات کشاورزی چون زرشک، عناب و زعفران در بخش سلامت و کاهش بیماری‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: از دولت تقاضا داریم که در بخش فرآوری زرشک سرمایه گذاری کند چرا به عنوان یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان می گویم که اینگونه نه تنها برای رشد اقتصادی که برای حفظ سلامت مردم سرمایه گذاری کرده است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه یادآور شد: سال گذشته برخی گلایه داشتند که چرا جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی برگزار نمی‌شود و خرسندم که این خواسته و آرزو امروزه محقق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha