کد خبر: 188516
۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۵
ضرغامی سودای ریاست‌جمهوری دارد؟

از سال‌ها قبل بسیاری معتقد بودند که ضرغامی سودای ریاست جمهوری دارد هرچند که به ریاست جمهوری نرسید، اما بالاخره توانست به وزارت برسد.

روزنامه همدلی با مروری به مواضع عزت‌الله ضرغامی به این سوال پاسخ داده که در پس مواضع متفاوت این چهره اصولگرا با دیگر اصولگرایان چه هدفی دنبال می‌شود؛ سودای ریاست‌جمهوری گزاره‌ای است که نویسنده این گزارش احتمال می‌دهد.

سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دولت رئیسی تلاش می‌کند که مشی سال‌های اخیر خود را دنبال کند. سازی متفاوت وگاه مخالف با اصول‌گرایان می‌زند و می‌خواهد خود را فردی امروزی و میانه‌رو نشان دهد. سازی که با عملکرد او در دوران مدیرتش در صداوسیما همخوانی ندارد. ضرغامی وقتی از صداوسیما کنار رفت در دفتر در خیابان پاستور ساکن شد و همانجا بود که فعالیت‌های اینستاگرامی خودش را گسترش داد و صبحانه‌های فرهنگی و سیاسی برگزار کرد. همان‌جا هم بود که تلاش می‌کرد ادبیاتی متفاوت از اصول‌گرایان داشته باشد. از همان سال‌ها بسیاری معتقد بودند که ضرغامی سودای ریاست جمهوری دارد هرچند که به ریاست جمهوری نرسید اما بالاخره توانست به وزارت برسد.

حالا همه در کسوت وزیر گردشگری گرچه عملکردش به‌شدت مورد نقد کارشناسان این حوزه است اما او همچنان تمرکز خود را بر حفظ تفاوتش با سایر سیاسیون نگه داشته است.

منبع:روزنامه همدلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha