سازمان لیگ باشگاه استقلال را تهدید کرد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: احتمالا سازمان لیگ از باشگاه استقلال در صورت پرداخت نشدن سهم تبلیغات محیطی شکایت کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، شنبه شب در یک گفتگوی تلویزیونی درباره منتفی شدن حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش گفت: به هر حال این چنین به نظر می‌رسد. درباره اینکه مربی ایرانی دیگری به جمع مربیان تیم ملی اضافه شود را کادر فنی تشخیص می‌دهند ولی در جلساتی که با کی‌روش داشتیم وی اعلام کرده بود که اولویت اول، دوم و سوم او نکونام است.

قنبرزاده افزود: به هر حال با توجه به بحث حرفه‌ای، نکونام تحت قراداد باشگاه فولاد است و فدراسیون هم با توجه به یک نگاه حرفه‌ای نباید انتظاری فراتر از فولاد داشته باشد. به همین خاطر تا این لحظه حضور نکونام منتفی است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در ادامه در واکنش به انتخاب علی فتح‌الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال گفت: به آقای آجورلو خسته نباشید می‌گویم و به آقای فتح‌الله زاده که کار سختی در استقلال پیش رو دارد، تبریک می‌گویم.

قنبرزاده در ادامه درباره اختلاف به وجود آمده بین باشگاه استقلال و سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی که در ازای دادن برخی ضمانت‌ها به این باشگاه محول شده بود، خاطرنشان کرد: بر اساس قراردادی که بسته شده تکلیف طرفین قرارداد مشخص است، یک سری تضامین گرفته شده و به زعم مسئول حقوقی سازمان لیگ، تضامین فصل اول قراداد دارای خدشه است، ما امین و امانت‌دار باشگاه‌ها هستیم و صاحب مبلغ قراداد محیطی باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال استانی به خصوص استان‌های کم‌برخوردار هستند. باشگاه‌هایی هستند که حتی سهم بلیط فروشی هم نداشته‌اند و تیم‌هایی هم خصوصی هستند.

وی افزود: به همین خاطر تکلیف اداری، قانونی و شرعی داریم که این موضوع را تا ریال آخر برای احقاق حقه باشگاه‌ها پیگیری کنیم. در مرحله اول خواستیم با مذاکره و گفتگو حل کنیم که دوستان حاضر نشدند و الان در مرحله داوری هستیم و اگر اینجا هم نتیجه نگیریم اقدام قضایی انجام خواهیم داد تا حق باشگاه‌ها ضایع نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha