پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز جهانی بیهوشی 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهرماه "روز جهانی بیهوشی"، طی پیامی این روز را به زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد، به مناسبت ۱۶ اکتبر مصادف با ۲۴ مهرماه "روز جهانی بیهوشی" پیامی صادر کرد؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مناسبت ۱۶ اکتبر که به عنوان روز جهانی بیهوشی نامگذاری شده است را خدمت اساتید و اعضای هیات علمی گروه بیهوشی، متخصصان، کارشناسان و تکنیسین های بیهوشی و دستیاران و دانشجویان عزیز این رشته تبریک عرض می نمایم.

تلاشگران عرصه بیهوشی به عنوان عضوی از تیم درمان با انجام انواع اقدامات درمانی، مدیریت و مداخله مراقبت های بیهوشی همواره نقش بسزایی در تامین و ارتقای سلامت بیماران بر عهده داشته اند.

فعالیت شبانه روزی شما همکاران عزیز و اهمیت خدمات و جایگاه شغلی شما بر کسی پوشیده نیست و شما عزیزان همواره با سعه صدر به ویژه در زمان بحران ها نقش آفرینی موثری در کنار سایر اعضای تیم درمانی بر عهده داشته اید.

ضمن تبریک مجدد روز جهانی بیهوشی؛ از زحمات شما عزیزان قدردانی و تشکر نموده و از خداوند متعال سلامت و سرافرازی شما و خانواده هایتان را خواستارم.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha