نظرنهایی فراکسیون در خصوص وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی امشب اعلام می شود

سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس با حضور وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های آقای صولت مرتضوی بررسی و نمایندگان نظرات و انتظارات خود را در خصوص این وزارتخانه مطرح کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،ابوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه صبح امروز (سه شنبه 26 مهرماه) این فراکسیون ، اظهار داشت: صبح امروز فراکسیون انقلاب اسلامی اولین جلسه خود را برای بررسی سوابق و برنامه های آقای صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار کرد.

وی افزود: در این جلسه وزیر پیشنهادی ضمن ارائه خلاصه ای از سوابق خود به تبیین محورهای اصلی برنامه جهت تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و در ادامه 14 نفر از نمایندگان عضو فراکسیون به طرح دیدگاه های خود در مورد برنامه های وزیر پیشنهادی پرداخته و به موضوعاتی مانند ضرورت توجه به معیشت بازنشستگان، اولویت دادن به اقشار آسیب پذیر و زنان سرپرست خانوار، توجه به جاماندگان از یارانه و تقویت ارتباط وزارت رفاه با نمایندگان اشاره کردند.

عمویی گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی عصر امروز هم جلسه ای برای بررسی برنامه های آقای مرتضوی خواهد داشت و پیش از برگزاری جلسه رأی اعتماد جمع بندی خود را در خصوص ایشان اعلام خواهد کرد. نظر نهایی فراکسیون را ان‌شاءالله امشب اعلام می کنیم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha