زن تبدیل به سوخت توسعه نظام سرمایه گذاری شده است

استاندار زنجان گفت: دشمن بحث حجاب را ابزار مبارزه تمدنی قرار داده است، بطوری که زن تبدیل به سوخت توسعه نظام سرمایه گذاری شده است که در این راستا  باید با  جوانان و نوجوانان  به زبان های خودشان ،زبان هنر و زبان متفاوت صحبت کنیم و آگاه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، محسن افشارچی در جلسه ستاد یوم الله ۱۳ آبان‌ با تاکید بر اینکه باید رویه ها در برگزاری این روز تغییر کند، اظهارکرد: بسیاری از مشکلات ما بدلیل این است که زاویه‌ای که با نظام سلطه‌ داریم که بخشی از مشکلات داخلی نیز مربوط به این‌ مسئله است.

وی یا بیان اینکه بسیاری از مشکلات ما مشکلات معیشتی مردم است بیان کرد : حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران یک حرکت تمدنی است و مذاکراتی این کشور ها بیان می‌کنند ابزار فشار است که در اتفاقات اخیر نیز شاهد بودیم که اگر مقاومت کنیم، نتیجه این مقاومت‌ها مثل همیشه به حسابمان خواهد برگشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم برنامه ای متفاوت داشته باشیم باید در مدارس و دانشگاه ها به صورت ویژه تر به این قشر آگاهی ببخشیم، بیان کرد: مبنای نظام سلطه این است که حرف حق را باطل کند، بنابراین باید متفاوت عمل کنیم و به نسل جوان و نوجوان آگاهی دهیم که ۴۳ سال برای این انقلاب و نظام چه هزینه هایی داده و می‌دهیم که بسیار مهم است .

افشارچی با بیان اینکه صرفا یک روز خاص و شعار دادن و پلاکارد دادن دست جوانان و نوجوانان دردی را دوا نمیکند افزود: باید در دانشگاه ها و دبیرستان ها حرکت تمدنی نظام را تببین کنیم و به صورت متفاوت تری در برنامه ها فکر کنیم و عمل کنیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش خود را در تاکید جهاد تببین مقام معظم رهبری زیاد کنیم افزود : دشمن بحث حجاب را ابزار مبارزه تمدنی قرار داده است، بطوری که زن تبدیل به سوخت توسعه نظام سرمایه گذاری شده است که در این راستا باید با جوانان و نوجوانان به زبان های خودشان ،زبان هنر و زبان متفاوت صحبت کنیم و آگاه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha