بالغ بر 14 هزار متر از انهار منطقه 17 لایروبی شد

در راستای اجرای طرح خدمت طی سه روز گذشته، 14 هزار و 200 متر طول از انهار منطقه لایروبی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، طرح خدمت که از 30 مهرماه در نواحی سه گانه منطقه 17 آغاز شده، به روز چهارم خود رسیده است. طی سه روز گذشته اقدامات قابل توجهی در سطح محلات سطح منطقه انجام گرفته است.

ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اقداماتی که در حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه در همین راستا انجام گرفته است، گفت: در راستای اجرای این طرح، روزانه 120 کارگر خدمات شهری مشغول فعالیت و خدمت رسانی در سطح منطقه هستند.

وی افزود: روزانه به وسیله 6 دستگاه واترجت تعداد 205 مخزن و و زیرمخزن شست و شو داده شد. همچنین طی این مدت 180 مخزن و زیرمخزن نیز رنگ آمیزی و 970 المان شست و شو داده شد. معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به لایروبی انهار در سه روز گذشته، اظهار کرد: طی این مدت، 14 هزار و 200 متر طول از انهار سطح منطقه لایروبی شد. همچنین به وسیله 7 دستگاه بابکت نخاله های موجود در سطح منطقه جمع آوری شد.

کوه نژاد تصریح کرد: در بخش پسماند تعداد 450 بروشور آموزشی با موضوع تفکیک پسماند از مبداء، 300کارتن پلاست و 163کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر بین شهروندان سطح منطقه توزیع شد. همچنین آموزش های شهروندی مربوط به تفکیک پسماند از مبداء از طریق آموزشگرهای منطقه به 520 نفر از به شهروندان در معابر، درب منازل و مدارس داده شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: طی سه روز گذشته، هزار و 150 متر مربع کندوکوب، 400 مترمربع بازپیرایی فضای سبز و غرس 96 اصله درخت در سطح نواحی سه گانه منطقه توسط نیروهای خدمات شهری و محیط زیست انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha