روی قول خود برای استفاده از VARدراستادیوم ها هستیم

سجادی گفت: با کمک فدراسیون فوتبال در تلاش هستیم تا که در نیم فصل دوم حتما از سیستم VAR استفاده کنیم و این قول را فراموش نکرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، سید حمید سجادی در حاشیه افتتاح کمپ ورزشهای رزمی در جمع خبرنگاران با اشاره به روزهای پایانی هفته تربیت بدنی اظهار داشت: بسیار علاقه مند بودیم جودو به وضعیت عادی خود بازگردد که در این راستا آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون پیگیری‌های بین‌المللی خوبی داشت .
وی در خصوص جلسه چند ماه قبل خود و صالحی امیری با ویزر، رئیس فدراسیون جهانی جودو گفت: اقدامات نهایی در حال انجام است و در سفری که با صالحی امیری داشتیم، با دست‌اندرکاران IOC صحبت‌های خوبی کردیم و راهکارهای خوبی به ما دادند. طبق همان راهکارها اقداماتی شده که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد..
وزیر ورزش و جوانان به سوال خبرنگاران در خصوص اینکه آیا این امیدواری وجود دارد موی تای و برخی رشته‌های رزمی ، به فدراسیون جدید تبدیل شوند پاسخ داد: همه ی انجمن ها قرار نیست به فدراسیون تبدیل شوند ، برخی رشته‌های ورزشی با نزدیک شدند به شاخص ها و استانداردها ی اعلام شده از سوی وزارت به فدراسیون تبدیل خواهند شد واگر انجمنی مستقل به فدراسیون تبدیل شود و مجدد شاخص‌ها را رعایت نکند می‌تواند تنزل پیدا کند. یعنی حتی اگر به فدراسیون تبدیل شود امکان دارد مجدد به انجمن تبدیل وضعیت بدهد.
دکترسجادی درخصوص نامشخص بودن بودجه فدراسیون تکواندو گفت : نیازهای فدراسیون‌ها برآورده شده ومعمولا تفاهم‌نامه در نیمه دوم سال امضا شده است. تفاهم نامه بهانه قانونی پرداخت مبالغ و بودجه‌ها است وبودجه هایی که ما به فدراسیون ها می دهیم در حد کمک به فدراسیون‌ها است. تاکنون هر فدراسیون هر مبلغی نیاز داشته واعلام کرده و در حد بضاعتبه فدراسیون ها کمک کردیم و تا جایی که امکان داشته است هرچه به وزارت رسیده با تفاهم‌نامه یا بدون تفاهم‌نامه بین فدراسیون ها توزیع کردیم.

تلاش داریم تا از بین شرکت های مختلف بهترین شرکت را انتخاب کنیم و باید به این مهم توجه داشته باشیم که باید روی شرکت‌هایی که مورد تایید فیفا است بررسی داشته باشیم و ان شالله در نیم فصل دوم حتما از آن استفاده می کنیم و این قول را فراموش نکرده‌ایم.
وزیرورزش و جوانان درخصوص وضعیت فدراسیون سوارکاری گفت: این فدراسیون در حال حاضربه عنوان سرپرست اداره می‌شود و در حال برنامه ریزی هستند تا به بهترین شکل در زمان مشخصی انتخابات را برگزار کنند و جای نگرانی ندارد. با توجه به چهار سال تجربه‌ام در حوزه معاونت ورزش قهرمانی و با توانایی هایی که از آقای پولادگر سراغ دارم سعی می کنیم با کمترین نقص مجامع را برگزار کنیم .
دکتر سجادی درمورد دیدارش با الناز رکابی گفت:ما تلاش می کنیم که با قهرمانان دختر و پسر کشور عزیزمان دیدار داشته باشیم و در مورد خانم رکابی باید بگویم که خود رکابی درخواست داشت و علاقه‌مند بود با من صحبت کند. البته ایشان قبلش با توماس باخ جلسه داشت.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از سال ۱۹۴۸ لندن که عضو کمیته بین‌المللی المپیک هستیم اولین بار بود که رئیس این کمیته با یک ورزشکار قهرمان ما صحبت کرده ، واقعیت این است معاندین و افرادی که مخالف آرامش ما هستند و دوست ندارند این نظم، انظباط و توقیفات کشور را ببینند، اطلاعاتی به باخ داده بودند و او فکر کرده بود قرار است ،اتفاقات ناگواری برای رکابی در کشورمان رخ دهد .

وی تصریح کرد: افرادی که این اطلاعات را به باخ داده بودند یادشان رفته رکابی فرزند میهن، عضو تیم ملی جمهوری اسلامی و یکی از شانس ‌ها و افتخارات ما است که می‌تواند در میادین بین‌المللی آینده افتخارآفرینی کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha