اعزام کاروان هلال احمر استان تهران به روستای زیوان بخش فشافویه شهرستان ری

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از اعزام کاروان این جمعیت جهت خدمت رسانی دو روزه به افراد کم برخوردار روستای زیوان بخش فشافویه از توابع شهرستان ری در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزا(طبنا) از تهران؛ شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در افتتاح برنامه طرح نذر آب ۵ هلال احمر استان تهران در روستای زیوان بخش فشافویه که در جنوب استان تهران واقع شده است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر چند سالی است که با عنوان طرح نذر آب، به افراد کم برخوردار در بخش های مختلف خدمت می کند و امسال طرح نذر آب ۵ در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح همه از جمله مسئولان و خیران و داوطلبان در کنار یکدیگر به هموطنان خود کمک می کنند.

فتحی بیان کرد: نذر آب تنها مربوط به آب نیست و در حوزه های مختلف از جمله اقدامات کمک معیشتی، بهداشتی، آموزشی ارائه خدمت می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که استان تهران یک استان برخوردار محسوب می شود و معین چند استان هستیم، اضافه کرد: امسال با تصمیماتی که گرفته شده قرار شد هلال احمر هر استان یک منطقه در استان خود را نیز پوشش دهد و هلال احمر استان تهران، علاوه بر مناطق کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان، در استان تهران نیز خدمات خواهد داد.

وی با بیان این که هلال احمر استان تهران علاوه بر استان تهران و سیستان و بلوچستان در دو استان خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی خواهد کرد، افزود:در طرح نذر آب، پزشکان عمومی، دندانپزشک و متخصص و کارشناسان داوطلب مختلفی حضور دارند تا بتوانند خدمت بهداشتی درمانی قابل توجهی را به هموطنان کم برخوردار ارائه کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: اقلام معیشتی و بهداشتی نیز آماده شده است تا به دست افراد کم برخوردار برسد و از همین طریق از تمامی خیران و مسئولانی که این طرح را حمایت می کنند، قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha