دیدار معاون اول قوه قضائیه با خانواده شهیدان حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

معاون اول قوه قضائیه با حضور در منزل شهیدان سرایداران و شهید مجتبی ندیمی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز با خانواده آنان دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، حجت‌الاسلام محمد مصدق؛ معاون اول قوه قضائیه در سفر به شیراز به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه با حضور در منزل شهیدان سرایداران و شهید مجتبی ندیمی از شهدای حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی(ع) با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد.

مصدق در دیدار با خانواده شهدا با بیان اینکه شهادت در یکی از مقدس‌ترین اماکن مذهبی و در حین عبادت و راز و نیاز با معبود بهترین سعادت است، گفت: صبر و شکیبایی شما خانواده‌های شهدا درسی برای همه ملت ایران است.

وی ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تروریستی گفت: خادمان مردم در دستگاه قضائی، امنیتی و انتظامی همه تلاش خود را معطوف خواهند کرد تا عاملین این جنایت هولناک به مجازات قاطع و قانونی خود برسند.

گفتنی است؛ معاون اول قوه قضاییه عصر امروز پس از ورود به شیراز با همراهی رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان با حضور در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) به بررسی میدانی ابعاد این حادثه تروریستی پرداخت.

وی همچنین از مجروحان این حادثه در بیمارستان شهید رجایی شیراز عیادت کرد.

این خبر می‌افزاید؛ مصدق امروز به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ حضور می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha