ارائه خدمات روان‌شناختی به آسیب‌دیدگان حادثه حرم شاهچراغ(ع)

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: تیم مددکاری و روان‌شناسی بهزیستی فارس با آرتین و خواهرش در ارتباط است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس ، محمدرضا هوشیار ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)، بیان کرد: در پی بروز این حادثه تعدادی از کودکان به شهادت رسیدند و مصدوم شدند.

وی ادامه داد: آرتین سرایداران، یک کودک ٥ ساله در این حادثه سه نفر از اعضای خانواده خود را از دست داد و با بستری شدن در بیمارستان نمازی، به اتفاق معاونین اداره کل بهزیستی فارس از وی عیادت کردیم.

مدیرکل بهزیستی فارس، افزود: آرتین یک خواهر ٢٠ ساله دارد که در حال حاضر در تهران ساکن است و اعلام کرده که سرپرستی برادرش را به عهده خواهد گرفت.

هوشیار با بیان اینکه با خانواده وی در خصوص وضعیت نگهداری آرتین صحبت کردیم، بیان کرد: تیم مددکاری و روان‌شناسی بهزیستی فارس با آرتین و خواهرش در ارتباط است.

وی با تصریح اینکه از آنجا که یکی از مباحث سازمان بهزیستی فارس ارائه خدمات روان‌شناختی است، به خدمات تیم محب که ارائه‌دهنده خدمات و حمایت‌های روان‌شناختی در بحران‌هاست اشاره کرد و افزود: خدمات روان‌شناختی بهزیستی استان به آسیب دیدگان این حادثه ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی فارس، تصریح کرد: رامتین اسلامی، کودک دو ساله از دیگر مصدومان این حادثه است که از ناحیه روده دچار آسیب شده و در بخش ویژه بستری است.

وی در پایان یادآور شد: تیم محب متشکل از ٩ روانشناس از امروز در بیمارستان‌های شهید رجایی و مسلمین در کنار رامتین و دیگر بیماران مستقر شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha