حضور مردم، باز هم آمریکا را تحقیر کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : حضور مردم آگاه و بصیر ایران ، آمریکا را تحقیر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاه چراغ (ع) ضمن تسلیت شهادت جمعی از مردم مظلوم ایران در سومین حرم اهل بیت (ع) به محضر با عظمت امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدای حرم شاه چراغ (ع) با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه و اقدام پلید گفت: دشمنان بدانند ، ایران با عظمت هرگز از توطئه و دشمنی آنان و شرارت تعداد معدودی فریب‌خورده آسیب نمی‌بیند.

وی حضور باشکوه مردم شیراز در مراسم تشییع شهدای حرم شاه چراغ (ع) را شکست قطعی دشمنان قسم خورده ایران دانست و گفت: حضور در صحنه مردم آگاه و بصیر ایران، تیر خلاص را به سینه آمریکا، اسرائیل و دیگر دشمنان خوار و زبون می‌نشاند.

سلامی گفت : ای کاش ظهر عاشورا مردم شیراز می‌بودند تا امام ‌حسین‌ (ع) در قتگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان حضر ابوالفضل را قطع کند؛ اگر شما مردم شیراز می‌بودید حضرت علی اصغر تشنه و با تیتر سه شعبه شهید نمی‌شد.‌اگر آن روز بودید هیچ فرزندی از فرزندان حریم اهل بیت به اسارت و به شام نمی‌رفت.

‌وی با بیان اینکه امروز مردم ایران و شیراز به خوبی رهبر معظم انقلاب ‌را حمایت کرده اند، تاکید کرد: ‌رهبر انقلاب ‌در قلب جهاد ایستاده‌اند و مردم ایران امام خامنه‌ای را در برابر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امامشان را صیانت می‌کنند.

سلامی ادامه داد: مردم با حضورشان همواره آمریکا را تحقیر و بارها ثابت کرده اند که به فرموده امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده کل سپاه پاسداران به جمعیت باشکوه تشییع‌کنندگان و حضور در بدرقه آسمانی شهدای تروریستی اشاره کرد و گفت: این چهره شیراز واقعی است؛ امروز ماهواره‌ها ببینند، آمریکایی‌ها، انگلیسی ها ، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و رسانه‌های دروغ پراکن و فتنه انگیز آنها که شرارت ترویج می‌کنند و می خواهند سیمای درخشان جامعه را تیره نشان دهند ، اگر کمی انسانیت و مردانگی دارند شیراز را از آسمان ببینند؛ این شیراز و ایران واقعی است که نشان‌دهنده انقلاب شکوهمند اسلامی است و با شرارت تعدادی معدود فریب‌خورد هرگز آسیب نخواهد دید.

وی بیان کرد: من به عنوان سرباز کوچک ، دستانتان را می بوسم‌، خاک کف ‌پایتان را می‌بوسم و آن را برای تبرک به صورتم می‌کشم شما همیشه عزت ولایت و زینت‌بخش‌ اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید و وادار کردید شعله‌های آتشش خاموش شود او خفقان گرفت تا فریادهای پرشکوه شما را شنید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این شهیدان خون جاری در رگ‌های جاری انقلاب و روح جاری در پیکره ملت هستند، تصریح کرد: ‌امروز دوباره قلب‌های ما به هم پیوند خورد و همه برای شهیدانمان گریستیم و همه آمدیم و همه با خانواده شهدا همدلی کردیم و این حجت‌های درخشان الهی را روی دستانتان گرفتید تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا رودهای خروشان از انسان‌ها را می‌بینید که زورق‌های شهادت را در میان امواجشان گرفتند و به ‌به خدا می سپارند. هرچه از شیراز بگوییم کم است شما مردم وفادار به دشمن نشان دادید که دشمن، هیچ ‌و پوچ است و فقط فریادهای شیطانی از رسانه‌ها پوشالی است.

وی با بیان اینکه ‌توطئه‌ و اغتشاشات اخیر محصول ‌رژیم صهمیونیستی است، تاکید کرد: آنها شکست‌های بزرگی از ملت ‌در ۴۳ سال گذشته ‌دریافت کرده‌اند؛ ملت ایران آمریکا را مفتضاحه از ایران بیرون راندند و وقتی لاله جاسوسی او را گرفتند تیر خلاص به اعتبار او زدند و او را تحقیر و زیر پا له کردند و آن روز امام‌ خمینی فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" و ‌این برای آمریکا سخت بود که زبده‌ترین نیروهایش در بیایان و آتش گرفتار شدند .

سلامی با اشاره به دوران ‌ ۸ ساله دفاع مقدیس گفت : ‌وقتی مردم ایران به میدان جنگ رفتند و جوانانمان استوار سینه سپر کردند تا حتی تیرها به خاک این مملکت اصابت نکند شکست دیگری به آمریکا تحمیل شد و باز هم ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ادامه داد: شما با خط زیبای اربعین نشان دادید قلب‌ها و ذهن‌های ایرانی‌ها همیشه برای شنیدن‌ حسینی است و دل‌ها علوی است و روح امام حسین بر کالبد ملت جاری است و امام حسین با یزید و اصحابش هرگز سازگاری ندارد و باز هم آمریکا غلطی نمی‌تواند بکند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه وقتی آمریکا ملت ایران را ‌تحریم کرد و دارو و اجازه صادرات و واردات نداد مردم در میدان پاسخش را دادند، ادامه داد: ‌پهپاد آنها را زدیم ‌و دوباره ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. وقتی قهرمان مبارزه با تروریسم سردار ‌شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق شهید کردند، پایگاه آمریکایی را هدف قرار دادیم نتوانستند پاسخ دهند و باز ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده ‌در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت‌ سیاسی و معنوی ایران عزیز را در سرزمین های دوردست دیدند، متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند، ادامه داد: آنها پس از شکست های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان‌ کشورمان آسیب بزنند.

سرلشکر سلامی خطاب به جوانان گفت: به جوانان این سرزمین و اندک جوانانی که گول عملیات رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند می‌گویم که ‌می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست ؟ آنها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش؛ آنها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزوهای بزرگ این کشور نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان غلبه کنیم و رویای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان اغتشاشکر؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند.به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.

سردار سلامی افزود: تصویری که آمریکایی‌ها از ایران نمایش می‌دهند آن است که ایران کشوری عقب مانده، مملو از بیکار، کارخانه‌ها تعطیل و.. است زیرا آنان می‌خواهند همچون زمان پهلوی منابع ایران را به غارت ببرند.

به گفته او آمریکا می‌خواهد دین مردم ما را از بین ببرد و جوانان فریب خورده باید بدانند که تعدادشان اندک است و نباید وطن فروشی کنند.

سردار سلامی به دانشجویان نیز توصیه کرد: دانشجویان همواره حق طلب بوده‌اند و آن عده‌ای که دانشجو نما هستند باید از جمع دانشجویان واقعی طرد شوند.

وی افزود: آنان که شعار زن، زندگی ،آزادی شعار سر می‌دهند، مگر این شهدای حادثه تروریستی چه گناهی کرده بودند که اکنون باید به مظلومانه ترین حالت به شهادت برسند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رودخانه‌ای که شما در آن شنا می‌کنید رودخانه‌ای کثیف است و در آن غرق خواهید شد پس تا فرصت دارید به دامن مردم بازگردید.

سردار سلامی گفت: امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان‌ها نیایید زیرا این نقشه کاخ سفید و اسرائیل بوده که در جامعه اسلامی ایران تشویش ایجاد کند و نباید اجازه داد آینده جوانان این کشور تبدیل به آینده‌ای شوم شود.

وی تاکید کرد: رژیم سعودی، آمریکا و اسرائیل بدانید که به زودی انتقال خون پاک شهدای مظلوم این حادثه تروریستی را خواهیم گرفت و از منطقه شما را بیرون خواهیم راند.

به گفته او کارگردانان و رسانه‌هایی که نسبت به ایجاد نگرانی برای مردم اقدام می‌کنید بدانید که به زودی آرامش شما را خواهیم گرفت و با شهدا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون برای آرامش مردم کشور تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha