توزیع بیش از ۲۵۰۰ تن آرد خام به روستاهای فاقد نانوایی در زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ هزار و ۵۳۶ تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند مثل سالیان گذشته توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،ولی اله زمانی، در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۲ هزار و ۵۳۶ تن به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز توزیع شده است.

وی تصریح کرد: تامین و توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۳۶ تن آرد خام روستایی برای ۲۷۵ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۶۰ هزار نفر تا تاریخ ۳۰ مهر ماه سالجاری در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، افزود : نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مراجعه می کنند.

زمانی با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha