تمهیدات پلیس سیرجان در اجرای آیین تشییع دانش آموز شهید علی اصغر لری گویینی

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از اجرای تمهیداتی به منظور نظم و امنیت مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی اصغر لری گویینی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیرسبتکی، گفت: با توجه به حضور گسترده مردم استان کرمان و شهرستان سیرجان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید دانش آموز علی اصغر لری گوئینی، برنامه ریزی های لازم برای حضور پرشور مردم در این مراسم طی جلساتی با مسئولان ادارات و نیروهای مسلح شهرستان انجام پذیرفته است.

وی افزود: در این رابطه آیین تشییع این شهید طی روز سه شنبه دهم آبان ماه از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای بلوار سردار جنگل مقابل اداره آموزش و پرورش تا تقاطع چهارراه فرهنگ و مراسم تدفین نیز از ساعت ۱۲:۰۰ در گلزار مطهر شهدای این شهر انجام می شود، که به همین منظور در محدوده و معابر پیرامون این مکان ها طرح ترافیکی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح اجرایی و ممنوعیت تردد خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به آمادگی و مشارکت گسترده کارکنان انتظامی در این آیین باشکوه از شهروندان درخواست کرد: پلیس را در طرح‌ های ترافیکی یاری کنند و ضمن پارک وسایل نقلیه خود در مکان های مناسب هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با ۱۱۰ یا واحدهای گشت انتظامی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha