طرح‌های ترافیکی ویژه در خط ۳ مترو تهران اجرا می‌شود

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر و جلوگیری از ازدحام مسافری به مسافران خط ۳ به خصوص در ایستگاه تقاطعی تئاترشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، حامد عباسی نامی گفت: با توجه به کمبود قطار و افزایش مسافر، خط ۳ در ساعت پیک صبحگاهی طرح‌های ترافیکی ویژه ای با افزایش قطارهای فوق‌العاده و ارائه خدمات بهینه به مسافران در ایستگاه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به کمبود ناوگان، قطعات یدکی و همچنین نبود پایانه در خط ۳ متروی تهران اشاره و تصریح کرد: محدودیت‌های موجود مانع از کاهش سرفاصله حرکت قطارها در کل این خط می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای اولین بار با افزایش یک رام قطار و یک قطار ویژه که در صورت مشاهده ازدحام مسافری در ساعات پیک صبحگاهی به این خط اعزام می‌شود طرح ویژه ترافیکی را در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر و کاهش ازدحام مسافری در خط ۳ متروی تهران اجرا کرده ایم.

نامی خاطرنشان کرد: این طرح به طور آزمایشی چند روزی اجرایی و طبق پایش‌های میدانی که از مسافران انجام شد شاهد افزایش رضایتمندی مسافران در این خط بودیم.

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه عنوان کرد: اعزام قطارهای فوق العاده در ساعت پیک صبحگاهی، مسیر جنوب به شمال خط ۳ از ایستگاه تئاتر شهر که ایستگاه تقاطعی است به سمت ایستگاه قائم، موجب روان سازی این خط از ازدحام مسافری می‌شود.

وی به استفاده از تجربه کارکنان متخصص شرکت در بهینه سازی ارائه خدمات به مسافران، اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با امکانات موجود، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha