ارزیابی و آسیب شناسی احکام برنامه ششم توسعه

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت بررسی کارشناسی شده نقشه راه، ارکان ساختاری و فرآیندهای پیش رو را در تدوین لایحه قانون برنامه هفتم توسعه حوزه سلامت در ابعاد مختلف ضروری دانست.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر سعید گودرزی ضمن اشاره به اینکه لایحه قانون برنامه هفتم توسعه حوزه سلامت مهمترین نقطه استراتژیک وزارت بهداشت است، خاطرنشان کرد: تهیه و تصویب دقیق و مسؤولانه‌ آن، گامی دیگر در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.


وی در ادامه بررسی کارشناسی شده نقشه راه، ارکان ساختاری و فرآیندهای پیش رو را در تدوین لایحه قانون برنامه هفتم توسعه حوزه سلامت در ابعاد مختلف ضروری دانست.
دکتر گودرزی همچنین عنوان کرد: دبیرخانه تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه حوزه سلامت در راستای تدوین این لایحه پس از تحلیل وضعیت موجود و آسیب شناسی برنامه های توسعه پیشین، نسخه اولیه بررسی ها و پیشنهادات در خصوص احکام برنامه هفتم توسعه کشور را ارائه نموده است.


وی در پایان با اشاره به نتایج بدست آمده، عنوان کرد: 81-66 درصد از احکام برنامه ششم توسعه کشور در این مدت محقق شده، 16درصد احکام به دلیل ایرادات نگارشی نیاز به اصلاح داشته و 18درصد احکام به دلیل تنفیذ و استمرار در صورت نیاز به مطرح شدن ضروری است که در لیست احکام دائمی آورده شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha