دومین پیکر مفقود شده حادثه ریزش تونل فاضلاب در کرمان پیدا شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از کشف و رهاسازی پیکر دومین کارگر مفقود شده در حادثه ریزش تونل جاه تصفیه خانه شرف آباد کرمان با تلاش ۱۴ ساعته امدادگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان و به نقل از جمعیت هلال احمر کرمان؛ رضا فلاح گفت: پس از تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر کرمان مبنی بر ریزش تونل چاه آب و فاضلاب در محل تصفیه خانه شرف آباد کرمان، بلافاصله پنج تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه سه نفر دچار حادثه شدند، که خوشبختانه یک نفر از آنان نجات پیدا کرد و ۲ نفر دیگر نیز محبوس شده بودند، که جسد نفر نخست ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه دیشب از زیر آوار خارج شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، ضمن اعلام خاتمه عملیات امدادرسانی گفت: عمق این تونل بیش از هفت متر بود و همین امر امداد رسانی را با چالش مواجه می کرد، ضمن آنکه امدادرسانی باید با دقت انجام می‌گرفت تا آسیبی به اجساد وارد نشود

فلاح با اشاره به تلاش ۱۴ ساعته امدادگران، اظهار کرد: دومین جسد فرد مفقود شده نیز در ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد دیشب با تلاش نیروهای امدادی کشف و رهاسازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha