تشکیل قرارگاه جهاد تبیین دامپزشکی در کشور

مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، گفت: قرارگاه جهاد تبیین در سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی استان ها ایجاد و فعال می گردد و دستورالعمل آن بزودی به استان ها ابلاغ می گردد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر امین اسدی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان کرمان و جمعی از مسئولین این سازمان، در سخنان خود با تاکید بر تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در کشور، اظهار داشت: قرارگاه جهاد تبیین به زودی در سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی استان ها ایجاد و فعال می گردد و دستورالعمل آن بزودی به استان ها ابلاغ می گردد.

وی در ادامه با تاکید بر انجام جهاد دامپزشکی توسط نیروهای جهادگر مجموعه، افزود: نباید به دامپزشکان بگوییم "سربازان گمنام عرصه سلامت"، بلکه باید سیاست ما بر این باشد که با اطلاع رسانی گسترده و تبیین وظایف و اقدامات دامپزشکی و تشریح اهمیت فعالیت های دامپزشکان و پیرادامپزشکان در تامین بهداشت و سلامت جامعه با نام "سربازان به نام عرصه سلامت" شناخته شویم.

این مقام مسئول، تصریح کرد: در این زمینه باید با هم همکاری نماییم، همه باید بدانند که اگر سازمان دامپزشکی نباشد، امنیت، سلامت و ایمنی غذایی وجود ندارد و اگر امنیت غذایی به خطر بیفتد، امنیت کشور نیز به خطر می افتد.

دکتر اسدی به تشریح عملکرد روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور از ابتدای مسئولیت خویش(هشت ماه کذشته) پرداخت و گفت: روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در این مدت ۷۰ هزار محتوای فضای مجازی و نزدیک به ۲۱۵ هزار کلیپ تولید کرده است، بیش از ۱۱۰ نشست خبری و ۳۱۵ میز خدمت برگزار شده است، ضمن اینکه ۲۳۰ مورد حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور و مدیران دامپزشکی در سازمان صدا و سیما در این مدت صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha