ایران رتبه ۱۵ علمی در دنیا است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی دختر کرمانی، گفت: امروز که ایران رتبه ۱۵ علمی دنیا است، به دلیل این است که شهدا این مسیر را هموار کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمدرضا نقدی در گردهمایی جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی دختر کرمانی، گفت: امروز شما میثاق مجددی با نسل های گذشته خود دارید، که افتخار آفرین بودند.

وی افزود: روزگاری در این سرزمین ۷۰ درصد زنان ما بی سواد بودند و مدرسه ای در اغلب روستاها و شهرهای کوچک نبود که علم آموزی کنند، ما امروز به جایی رسیده ایم که ده ها هزار بانوی دانشمند و فرهیخته، در حال نقش آفرینی بر سکوهای جهانی تحقیق، علم و ورزش می ایستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما ۷۰۰۰ بانوی شهید در کشور داریم، اظهار کرد: رژیم شاهنشاهی زنان و مردان ما را بی سواد و عقب نگه داشته بود و شهیدان جانشان را فدا کردند تا آزادی و استقلال را نصیب ما کنند.


سردار نقدی گفت: فداکاری های بانوان ما در طول تاریخ نه تنها دوش به دوش مردان از امنیت ایران دفاع کردند؛ بلکه فداکاری بزرگتر را مادران شهدا که برخی ۲ تا ۶ فرزند شهید تقدیم انقلاب کردند، این ها اسطوره هایی هستند که در دنیا مثال زدنی است.

وی بیان کرد: امروز شما وارث امانت های این شیرزنان هستید که انقلاب را تا اینجا رساندند؛ مردم را از بی سوادی فقر و فلاکت نجات دادند، قبل از انقلاب نزدیک ۹۰ درصد مردم ایران آب آشامیدنی سالم نداشتند و شهدا با فداکاری هایشان مردم را از ذلت نجات دادند.

این مقام مسئول ابراز داشت: اکنون ایران رتبه ۱۵ علمی دنیا است، به دلیل این است که شهدا مسیر را هموار کردند.

سردار نقدی افزود: ایرانی که تخم مرغ و شلنگ آب را از اسراییل وارد می کرد و دستش پیش دشمنان اسلام دراز بود،امروز به سطحی رسید که امروز پیچیده ترین فناوری ها را در مشت خود دارد.

وی اظهار کرد: دشمنان، نفت ما را غارت می کردند و سلاح های دسته دوم خود را به ما می دادند و امروز قدرت های بزرگ دنیا از سلاح های ما می ترسند و ما را به فروش تسلیحات به پیشرفته ترین کشورهای دنیا متهم می کنند.

این مقام مسئول، تصریح کرد: امروز در محاصره رسانه های دشمن هستیم، از آنهایی که به دختران و زنان ما می‌ گویند حجاب نداشته باشید، تا آنهایی که می گویند رفتن دختر به مدرسه حرام است، کسی که در شاهچراغ جنایت کرد اعتقادش این است که دختر نباید تحصیلات داشته باشد، کسی که در کردستان بلوا برپا کرده می گوید دختر باید در خیابان لخت و عریان باشد، همه اینها دشمنان ما هستند و صف بسته اند.

سردار نقدی تأکید کرد: دشمنان از شما سیلی خورده اند، آمریکایی ها و صهیونیست ها از ایستادگی و استقامت و از جهاد علمی و تحقیقشان شکست خوردند و می‌ خواهند انتقام بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه زن ایرانی نماد مقاومت بوده و جهان بشریت را متوجه استقامت خود کرده و بنابراین باید با بصیرت حواس خود را جمع کنیم، خطاب به حضار در جلسه عنوان کرد: شما هم این مسیر را ادامه دهید؛ پیروزی های بزرگ و اینده بسیار روشن در راه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، ادامه داد: ۳۶ کشور قرارگاه مشترک براندازی برای ایران زدند، ۳۰۰ شبکه رادیو تلویزیونی به زبان فارسی دروغ پراکنی می کنند، تا بتوانند ملت را مقابل انقلاب قرار دهند؛ اما آنان شکست خوردند و ملت همراهی نکرد، این ملت در تاریخ بشریت نمونه است و در روزهای آینده خواهید دید این ایستادگی مردم دربرابر این توطئه امنیتی چه آثار ارزشمند و موفقیت های بزرگی را نصیب ملت ما خواهد کرد.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم عزت و عظمت شهید ناهید فاتحی و نسرین افضل و محبوبه دانش را تکرار کنیم، باید خودمان را در خط دین و احکام دین نگه داریم، این افتخار فقط مال ایرانی هاست، تنها کشوری که شرط رهبری آن دانشمندی است در هیچ‌ جای دنیا چنین شرطی وجود ندارد؛ زهد، تقوا، ساده زیستی، شجاعت، قدرت و استقامت در برابر زورگوهاست و این تنها جز شرط های انتخاب رهبر در ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha