دعوت شورای تبلیغات اسلامی از مردم قم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه ای از مردم بصیر و انقلابی قم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم الله ۱۳ آبان در حافظۀ ملت انقلابی و بصیر ایران، روزی اثرگذار و فراموش نشدنی است. تلاقی سه رویداد مهم تاریخی (تبعید حضرت امام خمینی، حمله دژخیمان رژیم پهلوی به دانش‌آموزان مظلوم در سال ١٣۵٧ و همچنین خروش انقلابی دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در بهمن ماه ١٣۵٨) نقطه عطف بزرگی در تاریخ پر افتخار مبارزات به شمار می‌رود.

بیانیه ادامه یافته است: این روز بزرگ و حماسه‌ساز ، هر ساله یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی، عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی بوده و جلوه‌گر تابلویی زیبا از رشادت، بیداری، وحدت و همدلی است.

بیانیه می افزاید: امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد حلقه‌ای جدید از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به سرکردگی آمریکای تروریست‌پرور به دست عمال و مزد بگیران داخلی‌شان در حرم امن حضرت احمد بن موسی الکاظم و به خاک و خون کشیدن و قتل عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه این مرز و بوم هستیم که با کمک دنباله‌های خود و رسانه‌های ضد انقلاب خارج‌نشین، خط اغتشاش و نا آرامی را در ایران پیگیری می‌کنند که به فضل الهی و بصیرت انقلابی مردم عزیزمان ره به جایی نبرده و محکوم به شکست حتمی خواهند بود.

بیانیه حاکی است: مراسم یوم الله ۱۳ آبان که مصادف با هفتمین روز شهادت جانسوز شهدای مظلوم شاهچراغ است؛ با شعار محوری «۱۳ آبان حماسۀ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی»، روز جمعه ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ با تجمع در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر حضرت معصومه آغاز و در ادامه از ساعت ۱۰ به سمت میدان شهدا - خیابان شهدا و مصلی قدس راهپیمایی با شکوه این روز برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن دعوت از عموم مردم بصیر، استکبارستیز و انقلابی شهر خون و قیام قم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز، این پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی می‌خواهد تا با حضور شکوهمند، وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن خود در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان ضمن لبیک به اوامر ولی امر مسلمین و دیده بان بصیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی عزیز، اعلام کنند در گام دوم انقلاب، همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا، تا آخر ایستاده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha