باید با کارآمد سازی نظام مشکلات را حل کنیم

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر ما مسئولین کارمان را به درستی انجام ندهیم  شاهد این خواهیم بود که جوانان در کف خیابان از عملکرد من و شما  ناراضی خواهد بود گفت : باید حواسمان باشد و در تمامی سیستم ها نسبت به راضی نگه داشتن مردم، با کارآمد سازی نظام مشکل را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،محسن افشارچی صبح روز شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن عرض تسلیت وفات حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ما به عنوان مسئولین نظام جمهوری اسلامی در هر اتفاقی پاسخگو باشیم اظهار کرد: باید مسائل را بصورت کلان تر دید ،خیلی ساده انگارانه است که اتفاقات اخیر به دلیل حجاب است در حالی که این چنین نیست و اصل قضیه این نیست .

وی با اشاره به اینکه دنیا را به دو باشگاه سلطه گران و سلطه پذیران تقسیم میکنیم افزود:از زمان های بسیار دور سلطه گران وجود داشته اند و به عنوان طاغوت یاد می‌شود و اسلام نیز فرموده است که باید حدفاصلی با این طاغیان داشته باشید .

استاندار زنجان تصریح کرد: این سلطه گران در طول تاریخ چهره عوض کرده اند که یک سنت الهی است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است و بعضی از کشورها نیز مانند چین به صورت خاصی از باشگاه سلطه پذیر به سلطه گر تبدیل شود که لبه درگیری هم اقتصادی است.

افشارچی با اشاره به کشورهای سلطه پذیر که از نظر داخلی غیر منسجم هستند که دارای منابع هستند بیان کرد : این منابع بسیار علاقه ایجاد می‌کند برای کشور های سلطه گر که بالاترین منابع معدنی و زیرزمینی و ثروت برای کشور روسیه با برآورد ۷۳ میلیون تریلیون دلار که پس از آن آمریکا، کانادا، عربستان و سپس کشور ایران است که نظام سلطه تمام تلاشش این است تا جایی که ممکن است تصاحب کند و دوگانگی ایجاد کند .

وی با بیان اینکه دو گانگی پیشرفت و توقف را داریم افزود : کشورهایی که در نظام سلطه هستند پیشرفت می‌کند و سلطه پذیران معمولا کاری نمی‌کنند و در دوگانگی ابتکار و تقلید نیز با ابتکار جوانان توانمند را جذب می‌کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر کشوری اگه بخواهد وارد باشگاه سلطه گر شود باید جهان بینی و فرهنگ و رسوم آنان را بپذیرد اظهار کرد : کافی است که اگر ما بپذیریم با قدرتی کل داریم هیچ حرفی با ما نخواهند زد و ما ۴۳ سال در تلاشیم از نظام سلطه پذیر بالا بیاییم و انرژی لازم را در این راه می‌گذاریم .

افشارچی با بیان اینکه جنس حرکت ما از نظام سلطه پذیری به سمت سلطه گری متفاوت است و اقتصادی نیست بیان کرد: این حرکت ما معنویت و عدالت است و نظام سلطه مبنایش بر اساس مادیات است نه معنویت است ولی کشور ما منادی عدالت و معنویت است و در عین حال ساز و کار پیشرفت را پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه فطرت مردم تشنه است که در مقابل سلطه ایستادگی کنیم افزود : ۴۰ سال است که درگیری تمدنی وجود دارد و هرروز به شکل های متفاوت است و در این درگیری یک سری لبه درگیری داریم .

این مسئول با بیان اینکه در لبه درگیری فرهنگی یک موضوع حقوق زن است که ما در ارتباط با زن جور دیگری نگاه می‌کنیم بیان کرد: ما زن را به صورت شی و ابزار نمی‌بینیم بلکه زن را متعالی می‌بینیم .

افشارچی با اشاره به اینکه لبه های درگیری متفاوتی وجود دارد افزود: یکی از این درگیری ها کارمند نظام است که به‌ ما به مسئولین برمی‌گردد که اگر کار کنیم خاکریز را محکم نگاه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در لبه های درگیری ابزار متفاوتی نیز وجود دارد ادامه داد : یکی از ابزار ،ابزار تحریم است که به شدت از آن استفاده می‌کنند و ابزار دیگر هم ابزار رسانه است و در صورت نیاز این ابزار رسانه به ابزار جنگ و مقابله تبدیل می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نظام سلطه در ۴۰ روز گذشته از ابزار فشار رسانه ای ایرانیان خارج از کشور استفاده می‌کند افزود: با تمام تلاش ها سعی بر تحریم و اغتشاش هستند و با ابزار های رسانه و ابزار های متفاوت روحیه را ناامید می‌کند و از هر لحاظ جنگ ترکیبی و شناختی ایجاد می‌کند که شناخت ما را بهم ریخته کنند.

افشارچی تصریح کرد: الحمدالله قوت نظام ما بالا هست و باید ما حواسمان به جوانان و نوجوانان باید باشد، جوهره نظام اسلامی به صورتی شکل گرفته است که نظم آن به صورت صحیح است.

وی با بیان اینکه من و شما در لبه درگیری هستیم و اگر کارمان را به درستی انجام ندهیم شاهد این خواهیم بود که جوانان در کف خیابان از عملکرد من و شما ناراضی خواهد بود بیان کرد : باید حواسمان باشد و در تمامی سیستم ها نسبت به راضی نگه داشتن مردم و با کارآمد سازی نظام مشکل را حل کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر ما مسئولین پشت این خاکریز مقاومت نکنیم شاهد چنین اتفاقات خواهیم بود ادامه داد :مقاومت به این معنی است که هرکسی در هر مسئولیتی بهترین کار و عملکرد را داشته باشد و درخواست میکنم نسبت به رضایت مندی مردم تلاش کنید.

افشارچی در پایان گفت: به عنوان نفر اول سیستم اجرایی استان از تمام کسانی که ناخواسته در اتفاقات اخیر ضربه خوردند و رنجیدند عذر خواهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha