تمامی خدمات تصویربرداری و اقدامات مداخله‌ای گروه رادیولوژی با بهترین کیفیت ارائه می‌شود

مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی خدمات تصویربرداری از جمله سونوگرافی، رادیوگرافی، سی تی اسکن و ام آر آی و نیز تمامی اقدامات مداخله‌ای تصویربرداری با بهترین کیفیت در این دانشگاه ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر مسعود پزشکی‌راد اظهار کرد: گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد 13 عضو هیأت علمی و 90 رزیدنت دارد که عمدتاً در بیمارستان‌های امام رضا(ع)، قائم(عج)، اکبر، دکتر شیخ، امید و شهید کامیاب حضور دارند، اما دانشجویان مقطع کارشناسی رادیولوژی در اکثر بیمارستان‌ها حضور دارند و در کنار اساتید خدمات‌رسانی لازم را به بیماران دارند.

وی تصریح کرد: در گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تمامی خدمات تصویربرداری از جمله سونوگرافی، رادیوگرافی، سی تی اسکن و ام آر آی و نیز تمامی اقدامات مداخله‌ای تصویربرداری با بهترین کیفیت ارائه می‌شود و یکی از این زمان‌هایی که نقش کلیدی این گروه به‌خوبی مشاهده شد ایام اوج بحران کرونا و انجام سی تی اسکن ریه به تعداد زیاد در هر روز با وجود شرایط بسیارسخت آن ایام بود.

مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تجهیزات رادیولوژی بیمارستان‌ها قابل قبول بوده، اما نیازمند تقویت و تجهیز برخی از تجهیزات هستیم، خاطرنشان کرد: از جمله تجهیزاتی که نیازمند تقویت و به‌روزرسانی بوده دستگاه‌های سونوگرافی بوده که امیدواریم این مهم با تلاش مسئولان مربوطه میسر گردد.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه رادیولوژی در مشهد بسیارخوب است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد جزو 5 دانشگاه برتر کشور در رشته رادیولوژی در حوزه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی بوده و به لحاظ استاد و دانشجو هم جزو دانشگاه‌های برتر ایران در رشته رادیولوژی هستیم .

مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: موفقیت کسب شده اخیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتخاب دکتر حوریه سلیمانی، به عنوان بورد تخصصی رادیولوژی برتر کشور بوده و در نظر داریم تا از ظرفیت این پزشک توانمند که در آستانه جذب متخصص برتر رادیولوژی هم هستیم به عنوان یکی از اعضای هیأت علمی جدید این گروه آموزشی نهایت بهره را ببریم.

دکتر پزشکی‌راد تأکید کرد: گروه رادیولوژی به عنوان نوع کارش ارتباط مستقیمی با اکثر گروه‌های آموزشی دارد و خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان اساتید گروه رادیولوژی با دیگر گروه‌ها برقرار است و این تعامل را در میان رزیدنت‌های این گروه با سایر گروه‌های آموزشی هم شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: رادیولوژی مزایای زیادی دارد که از مهمترین‌های آنها می‌توان به مشاهده داخل بدن بیمار توسط پزشک با کمترین عارضه، تسریع در تشخیص بیماری‌ها، صرف کمترین زمان برای تشخیص بیماری‌ها، افزایش دقت در تشخیص بیماری و بالا بردن قدرت پزشک در تصمیم‌گیری و درمان بهتر اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha