فروش ۶ میلیارد تومانی نمایشگاه صنایع‌ دستی استان کرمان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌ دستی این استان، گفت: در این نمایشگاه ۶ میلیارد تومان صنایع دستی به فروش رفت و ۳۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ صنایع دستی کارمانیا، چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کشور و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی استان کرمان بود، اظهار داشت: این نمایشگاه با ۱۸۰ غرفه صنایع دستی، ۱۵ غرفه گردشگری و ۳۵ هزار نفر بازدید کننده به کار خود پایان داد و درآمد این نمایشگاه از فروش محصولات مبلغ ۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: خوشبختانه پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌ دستی این استان متنوع‌ تر از سال‌های گذشته برگزار شد و اقشار مختلف مردم در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از حضور تورگردانان بزرگ کشور در نمایشگاه گردشگری کرمان خبر داد و گفت: این تورگردانان طی پنج روز از جاذبه‌ های گردشگری این استان بازدید کردند و برنامه‌ هایی را برای سفر هموطنان و گردشگران خارجی تدارک دیدند.

فعالی ادامه داد: بازدید هنرمندان صنایع‌ دستی از جاذبه‌ های گردشگری شهر کرمان نیز از کارهای جدیدی بود، که در حاشیه این نمایشگاه انجام شد.

وی به حضور سرمایه‌ گذاران گردشگری کشور در این نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ترغیب سرمایه‌ گذاران جهت سرمایه‌ گذاری در استان کرمان بود، که خوشبختانه از این فرصت استفاده خوبی شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با اشاره به همکاری اتاق بازرگانی و شهرداری کرمان در برپایی نمایشگاه مذکور خاطرنشان کرد: در پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان شرکت هواپیمایی ماهان، شرکت بین‌ المللی هتل‌ های رکسان، منطقه ویژه اقتصادی بم، بیمارستان تخصصی راضیه فیروز، شرکت رضوان کیش، شرکت زغال سنگ کرمان و… حضور داشتند، که غرفه‌ های آن‌ ها با استقبال خوبی مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha