احداث ۱۴ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن احداث ۱۴ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، ایوب فصاحت با اعلام برنامه‌های عمرانی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در ماه پیش‌رو، گفت: پاسخ به مطالبات شهروندان در راستای دسترسی آسان به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار را وظیفه خود می‌دانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر گسترش کمّی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و لزوم توجه همزمان نسبت به کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود، اظهار کرد: احداث ۱۴ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به لزوم رعایت استانداردهای تعریف شده در ساخت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در جهت تأمین آرامش و امنیت مراجعه‌کنندگان، تأکید کرد: با توجه به قدمت برخی از میادین و بازارها، نوسازی، بهسازی و ایمن‌سازی تعدادی از آن‌ها ضرورت پیدا کرده که در پاییز، بیش از ۳۹ مرکز عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی نوسازی، بهسازی و ایمن‌سازی خواهد شد.

فصاحت بر تکریم و تجلیل جانبازان و معلولان، تأکید کرد و گفت: در این راستا، ۱۵ مرکز مناسب‌سازی می‌شود و طبق برنامه زمانبندی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایجاد شرایط استاندارد در ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره‌بار برای حضور این عزیزان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha