پرداخت ۷۰ درصد مطالبات بیمارستان های استان کرمان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از پرداخت ۷۰ درصد مطالبات بیمارستان های استان کرمان توسط صندوق بیمه آتیه سازان حافظ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد رضا پورابراهیمی در نشست مشترک با رییس بیمه سلامت کشور که با حضور استاندار کرمان، معاون پارلمانی وزیر بهداشت، مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ و نماینده مدیران بیمارستان های کرمان در محل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات خوب بیمه سلامت، گفت: با توجه به شرایط خاص بیمارستان های کرمان و مطالبات پرداخت نشده توسط تامین اجتماعی، بویژه بیمه آتیه سازان حافظ که بیش از ۷۰ میلیارد تومان است، شرایط خدمت رسانی این بیمارستان ها به مردم را دچار چالش جدی کرده است.

وی در این نشست با تشکر از اقدامات خوب بیمه سلامت در کشور ضمن ابراز گلایه در خصوص عدم پرداخت مطالبات بیمه‌ها به بیمارستان‌های استان کرمان افزود: با توجه به شرایط خاص بیمارستان‌ های استان کرمان و مطالبات پرداخت نشده توسط تامین اجتماعی و به ویژه بیمه آتیه سازان حافظ که بیش از ۷۰ میلیارد تومان می‌ باشد، شرایط خدمت رسانی این بیمارستان‌ ها به مردم را دچار چالش جدی کرده است.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان نیز ضمن تشکر از برگزاری این نشست، گفت: امیدواریم با برگزاری این جلسه اتفاق مثبتی جهت پرداخت مطالبات بیمارستان‌ های استان کرمان رقم بخورد، تا یکی از دغدغه‌ های جدی این مجموعه‌ ها برطرف شود.

دکتر کرامت یوسفی نماینده مدیران بیمارستان‌ های استان کرمان نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص و عدم پرداخت مطالبات بیمارستان‌ ها توسط بیمه‌ ها، ادامه خدمت رسانی به مردم در حوزه درمان تحت تاثیر واقع شده است.

در ادامه دکتر محمد مهدی ناصحی رئیس سازمان بیمه سلامت کشور ضمن تشکر از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برای برگزاری این جلسه گفت: در خصوص عدم پرداخت مطالبات توسط بیمه آتیه سازان حافظ حق با مجموعه بیمارستان‌ های استان کرمان است، که با توجه به مطالبات این شرکت از صندوق بازنشستگی کشوری و مجموعه‌ های دیگر انتظار داریم با کمک مجلس به ویژه رئیس کمیسیون اقتصادی به زودی این مشکل مرتفع می‌ شود.

شایان ذکر است؛ در پایان این نشست مقرر شد؛ مطالبات بیمه‌ ها از صندوق بازنشستگی کشوری و مجموعه‌ های دیگر توسط کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری شود و همزمان تا هفته آینده ۷۰ میلیارد تومان مطالبات بیمارستان‌ های استان کرمان توسط بیمه آتیه سازن حافظ پرداخت می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha