کد خبر: 189962
۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۹:۵۲
تشییع شهید مدافع امنیت در زرند

فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر « شهید رسول حسینی» گفت: امروز یکبار دیگر مردم زرند با یکی دیگر از خادمان نظم و امنیت وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناظری، گفت: مجاهدت در راه خلق و فدای جان در راه امنیت و سلامت هموطنان تنها از خصوصیات شهدای نیروی انتظامی است.

وی افزود: ترور کودکان خردسال حرم مطهر شاهچراغ خاری و زبونی داعشیان را برای همه برملا کرد و خادمان نظم و امنیت نشان دادند، که در مقابله با معاندان از فدای جان خود ابایی ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با عنوان این مطلب که بسیاری از کارکنان انتظامی همچون شهید «رسول حسینی» داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی و خطوط مقدم می‌ شوند، ابراز داشت: شهادت در خط مقدم توفیقی صد چندان نسبت به دیگر عرصه‌ ها می طلبد.
سردار ناظری، عنوان کرد: فرزندان و خانواده شهدای انتظامی نه تنها در زمان شهادت پدر، بلکه همواره در طول خدمت پدرانشان هم چشم به راه و دل نگران پدران خود هستند، که در دل شهر و روستاها و کویر و تمام مرزهایمان آرامش و امنیت مردم میهن خدمت می کنند اما خود آرامش آسایش ندارند.
وی با بیان اینکه شعارهای حمایتی شما مردم عزیز از خادمان نظم و امنیت در این آیین وداع و تشییع شهید انتظامی عزت بخش و افتخارآمیز است ادامه داد: همه این عزیزان در کنار ارتش سپاه و بسیج در راه امنیت هم میهنان جانفشانی می کنند. شهید «رسول حسینی» نیروی پر توان و پر تلاشی بود که توفیق داشت در زمان حیاتش کف پای مادرش را ببوسد و البته که فراجا از چنین نیروهای برخوردار است، که در راه امنیت جان خود را فدا می کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان در خاتمه، خاطرنشان کرد: همه آن کسانی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می کنند، در واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیات‌های تروریستی شاهچراغ هموار می کنند و مورد لعن و نفرین عموم مردم و به ویژه خانواده شهدا هستند.

شایان ذکر است؛ در مراسم تشییع پیکر رسول حسینی ، مدافع امنیت؛ که از ستاد فرماندهی شهرستان زرند انجام شد سردار ناظری فرمانده انتظامی استان، فرمانده انتظامی زرند، فرماندار زرند و جمعی از مسئولین و مردم زرند حضور داشتند.

پیکر ستوان دوم رسول حسینی در زادگاهش روستای محمد آباد شعبجره به خاک سپرده شد.

شهید رسول حسینی از نیروهای انتظامی اهل شهرستان زرند استان کرمان بود، که صبح یکشنبه در محل کار خود در پاسگاه بمپور استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha