پیگیری قتل یک شکارچی در شهرستان رابر توسط دستگاه قضایی

رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر با اشاره به وقوع قتل یک کشاور در این شهرستان توسط یک محیط بان، گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر شده اند و جزئیات پرونده جهت بررسی بیشتر به دادسرای نظام کرمان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ منصور بلاغی گفت: در تاریخ هفدهم آبان ماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۶ عصر در محدوده‌ روستای عشق آباد شهرستان رابر؛ یک مرد ۳۶ ساله بر اثر اصابت گلوله مامور محیط زیست این شهرستان کشته شد.

وی افزود: چهار نفر از شکارچیان پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه می‌ شوند، که متاسفانه در این حین یکی از شکارچیان به قتل می‌ رسد.

این مقام قضایی با بیان اینکه برای شکارچیان و محیط بانان پرونده قضایی تشکیل شده است، تصریح کردد: در این رابطه در حال حاضر دو محیط بان دستگیر و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده اند.

بلاغی اضافه کرد: باتوجه به اینکه جرم ارتکابی توسط ماموران محیط بانی صورت گرفته، رسیدگی به بزه مذکور در صلاحیت دادسرای نظامی می‌ باشد و پرونده با صدور قرار نداشتن صلاحیت در دادگاه عمومی رابر به دادسرای نظام کرمان ارسال شده است.

فرماندار رابُر نیز با ارائه برخی جزئیات حادثه یک قتل در این شهرستان اعلام کرد: متهم پرونده که محیط بان محیط زیست شهرستان رابر است، در بازداشت به سر می برد.

حسین آقاملایی، افزود: قاتل دیشب با حضور نیروهای نظامی دستگیر و اکنون در بازداشت قرار دارد و قاضی پرونده همان شب وقوع قتل بازجویی را آغاز کرده و پرونده به جریان افتاده است.

فرماندار رابر اظهار داشت: پرونده طبق روال کار در حال پیشرفت است، تا ببینیم دستور مقام قضایی چیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha