دستگیری اعضای بزرگ‌ترین شبکه قاچاق سازمان یافته بین‌المللی مواد مخدر در فارس

بزرگ‌ترین شبکه قاچاق سازمان یافته بین‌المللی مواد مخدر در استان فارس منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، اعضای شبکه گسترده بین‌المللی توزیع مواد مخدر شناسایی و در استان فارس دستگیر شدند.
این شبکه از طریق به کارگیری اتباع بیگانه و با روش‌های حرفه‌ای در پوشش ناوگان حمل و نقل عمومی، مبادرت به انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به دیگر استان‌ها می‌کرد.
بر اساس بررسی و رصدهای فنی و اطلاعاتی انجام شده، مشخص شد که این شبکه به طور میانگین روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را در کشور پخش می‌کرد که ارزش ریالی تجمیعی مبالغ به دست آمده در سال‌های اخیر به بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.
با حکم قضایی، ۳۲ نفر از عناصر اصلی شبکه متخلف بازداشت شدند و هزار و ۵۴ حساب بانکی متعلق به اعضای شبکه مسدود شد و حجم کلانی از اموال و دارایی متعلق به این شبکه شناسایی و توقیف شد.
وزارت اطلاعات در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی هیچ اغماضی نسبت به اعمال مجرمانه سوداگران نخواهد داشت و با رصد هوشمند معاملات و مراودات اقتصادی هرگونه سودجویی و فساد اقتصادی را شناسایی و با آن قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha