افتتاح ۱۴۶ پروژه عمرانی همزمان با هفته بسیج در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت : مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه یک هزار و ۳۹۴ پروژه است که ۱۴۶ پروژه همزمان با هفته بسیج در استان زنجان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، سردار جهانبخش کرمی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه سالجاری با شعار با شعار "بسیج خدمتگزار ملت است" آغاز خواهد شد و طی این هفته اجرای سه هزار و ۱۰۰ برنامه در استان در قالب ۱۶۹ عنوان، برنامه در استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج، دیدار بسیجیان سراسر کشور با فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری خواهد بود افزود: پیش‌بینی می‌شود ۸۰ هزار بسیجی در نقاط مختلف استان و پنج میلیون بسیجی در کل کشور به‌صورت زنده از فرمایشات ایشان بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان بیان کرد : از جمله این برنامه ها دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار زنجان، نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی در شهرستان‌ها، حضور پایگاه‌های اسوه بسیج استان در نمایشگاه‌ کشوری، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، افتتاح مسکن محرومین با مشارکت کمیته امداد، نمایش اقتدار بسیجیان استان در پنجم آذر با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ، رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۳۰۰ گروه از جهادگران در قالب چهار هزار نفر در طول هفته بسیج در روستاها و مناطق محروم و...است .

سردار کرمی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در این هفته عنوان کرد : در مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه یک هزار و ۳۹۴ پروژه است که ۱۴۶ پروژه افتتاح خواهد شد و بقیه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از ۹ آذر ماه آغاز خواهد شد گفت: پیش‌بینی شده که بیش از دو هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha