نشست با خبرنگاران برای خبرنگاران در استانداری گلستان/ خبرنگاران حلقه میانی ارتباط با مردم و دیده بان ملت هستند

چهارمین نشست خبری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ نشست خبری سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اصحاب رسانه استان در یکمین سال انتصاب او برگزار شد.

سید علی مهاجر با اشاره به اینکه خبرنگاران حلقه میانی و ارتباطی دولت با مردم هستند گفت: اینکه در این شرایط حساس جامعه جشنواره بزرگ اقوام برگزار شد، بخش مهمی از آن را مدیون زحمات شما خبرنگاران و نگاه امیدوارکننده ای که در مردم ایجاد می کنید هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: کار خبرنگاران رصد و دیده بانی است و در این غول رسانه ای حال حاضر با جنگ نامتقارن روبرو هستیم و از شما می خواهیم به عنوان نخبگان جامعه با کنترل و هدایت فضای رسانه ای به رشد و توسعه استان کمک کنید کما اینکه در استانداری سعی شده است از تمام ظرفیت ها و افکار به شیوه ای مناسب استفاده شود.

در ادامه نشست خبری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به اینکه فرزندان طلاق جزو آسیب پذیرترین افراد جامعه هستند گفت: برای پیشگیری از طلاق باید با اقدامات ریشه ای ورود کرد که برای رسیدن به هدف مورد نظر پنج ایستگاه کاری تعریف شده است، آماده نبودن زوج از لحاظ فکری برای ازدواج عامل مهمی در بروز طلاق است.

فرهاد سمیعی تاکید کرد: آموزش در پادگان ها و دانشگاه ها با محوریت ورزش و جوانان که بر اساس آن سه کتاب در این حوزه تدریس خواهد شد، آموزش های پیش از ازدواج و زمان ازدواج با محوریت علوم پزشکی و ایجاد ظرفیت مشورتی با محوریت دادگستری از مهمترین اقدامات ما در حوزه امور اجتماعی فرهنگی برای پیشگیری از طلاق خواهد بود.

وی بر حمایت از فرزندان طلاق تاکید کرد و گفت: برنامه ما این است در صورت حادث شدن طلاق، فرزندان آنها به جهت پیشگیری از ورود به آسیب های اجتماعی تا پنج سال پایش و پیگیری شود.

خبرنگار: ملیحه زنگانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha