ضرر ۶ میلیاردی کی روش به پرسپولیس پیش از جام جهانی

اسامی تیم ملی فوتبال کشورمان برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ازسوی کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران شب گذشته اعلام شد و یک بازیکن از پرسپولیس خط خورد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، یکی از اتفاقات مثبت جام جهانی برای تیم‌های باشگاهی پاداشی است که فیفا برای حضور بازیکنان به آن‌ها پرداخت می‌کند. این مبلغ روزانه ۱۰ هزار دلار است و شامل دوره آماده‌سازی تیم ملی تا یک روز پس از حذف خواهد بود.

ر شرایط فعلی اگر ایران در مرحله گروهی حذف شود پاداش هر بازیکن برای باشگاهش مبلغی در حدود ۱۷۰ هزار دلار است که بین تیم‌هایی که او در دو فصل اخیر در آن‌ها عضویت داشته تقسیم می‌شود. باشگاه پرسپولیس در جام جهانی علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و مهدی ترابی را دارد ولی شاید اگر کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شد تعداد نمایندگان این باشگاه افزایش می‌یافت.

میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس یکی از نفراتی است که در زمان دراگان اسکوچیچ در تیم ملی حضور داشت و چند بار هم به میدان رفت. کی‌روش در بازگشت به تیم ملی سرلک را دعوت کرد و در بازی‌های دوستانه هم به او بازی داد اما عملکرد هافبک دفاعی قرمزها برای سرمربی پرتغالی تیم ملی راضی‌کننده نبوده و او سرلک را خط زد.

با توجه به اینکه سرلک در دو سال گذشته عضو پرسپولیس بوده تمام پاداش جام جهانی او که مبلغی در حدود ۶ میلیارد بود به این باشگاه می‌رسید ولی با تصمیم کی‌روش قرمزها این مبلغ را از دست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha