تجلیل از نوجوانان وزنه بردار افتخار آفرین فارس در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر

طی آیینی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از پسران و دختران وزنه بردار که در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور در هر دو رده به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند و محمد زارعی مدال آور رقابت های قهرمانی آسیا تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس، طی آیینی با حضور دکتر حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از پسران و دختران وزنه بردار که در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور در هر دو رده به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند محمد زارعی مدال آور رقابت های قهرمانی آسیا تجلیل شد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این آیین با تبریک نایب قهرمانی دختران و پسران استان فارس در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر گفت : درخشش ورزشکاران در المپیاد نشان از آینده درخشان ورزش استان فارس است .
دکتر صفر پور این موفقیت‌ها را ریل گذاری موفقیت آینده ورزش استان نامید و ادامه داد: چشم انتظار موفقیت شما هستیم و این پیروزی ها نوید آن می دهد که در سال های آتی قهرمانانی از استان فارس در عرصه های جهانی و المپیک بدرخشند.
حبیبی رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس نیز در ابتدای این آیین با ارائه گزارشی از عملکرد دختران و پسران وزنه بردار فارس در المپیاد استعدادهای برتر گفت: در این مسابقات دختران فارس با کسب ۲ نشان طلا ، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی دوم این رقابت ها ایستاند و پسران فارس نیز با ۲ نشان طلا ، ۱ نقره و ۱ برنز نایب قهرمان کشور شدند .
وی افزود : محمد زارعی وزنه بردار استان فارس نیز در رقابت های قهرمانی آسیا مدال برنز این رقابت هارا ازآن خود کرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha