4600 نفر از پرستاران گروه هدف تحت پوشش واکسیناسیون آنفلوآنزا قرار گرفتند

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مجموع 6200 نفر از پرستاران گروه هدف واجد شرایط دریافت واکسن آنفلوآنزا تاکنون 4600 نفر زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی،دکتر امیررضا صالح‌مقدم اظهار کرد: از زمان شروع واکسیناسیون پرسنل گروه هدف حوزه پرستاری که تعداد آنان 6200 نفر بوده تاکنون 4600 نفر از آنان واکسینه شده‌اند و طبق برنامه زمان‌بندی شده تا پایان آبان ماه تمامی پرستاران بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسینه می‌شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون 68 درصد از پرستاران 32 بیمارستان دانشگاهی واکسن آنفلوآنزا را دریافت کرده‌اند و تزریق این واکسن در گروه‌های هدف 20 بیمارستان غیردانشگاهی هم از طریق سامانه سینا و توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که دریافت واکسن بهترین و مؤثرترین راه پیشگیری از عوارض و خطرات ناشی از بیماری آنفلوآنزا در گروه‌های مختلف جامعه از جمله پرستاران است، تأکید کرد: از تمامی اعضای کادر پرستاری بیمارستان‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌خواهیم که در جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان و نیز در راستای خدمت بهتر و مؤثرتر به بیمارانشان نسبت به انجام واکسیناسیون آنفلوآنزا اقدام نمایند.

وی بیان کرد: بیمارستان‌های دانشگاهی 6200 هزار پرستار دارد که مجموع آن با نیروهای اتاق عمل، هوشبری و کمک پرستار که تعدادشان 4800 نفر است، 11 هزار نفر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha