کد خبر: 190445
۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
انعکاس جام‌جهانی در رادیو ایران

شبکه رادیویی ایران با برنامه‌هایی نظیر «وقت اضافه» و «ورزش ایران» به‌صورت ویژه به وضعیت تیم ملی ایران و همچنین جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، «وقت اضافه» با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی و کارشناسی محمد بهشتی، جمعه‌ها ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

احسان زارع، تهیه‌کننده این برنامه گفت: برنامه «وقت اضافه» اتفاقات و حواشی مهم فوتبال ایران و جهان را بررسی می‌کند. این برنامه در ایام جام‌جهانی به صورت ویژه به این رویداد می‌پردازد. زمان برنامه یک ساعت است و ما ۳۰ دقیقه از آن را به جام‌جهانی اختصاص می‌دهیم و با قطر و همچنین کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ارتباط برقرار می‌کنیم.

وی ادامه داد: یک کارشناس و یک خبرنگار هم هر هفته در استودیوی برنامه حضور خواهند داشت. کارشناس به تناوب با توجه به رویدادهای جام‌جهانی عوض می‌شود، اما خبرنگاری که حضور دارد، موضوعات و حواشی جام‌جهانی را مدام رصد و تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. به گونه‌ای که اگر مخاطبان برنامه‌های «وقت اضافه» و «ورزش ایران» را بشنوند، نکته‌ای را از جام‌جهانی از دست نخواهند داد.

تهیه‌کننده برنامه «ورزش ایران» در پایان گفت: این برنامه هر روز بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۵ دقیقه پخش می‌شود و خبرنگار ما میزبان یکی از اهالی فوتبال می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha