۷۶۰ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد قم پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم با اشاره به شاخص‌ترین فعالیت‌های این نهاد در این استان طی نیمه نخست سال جاری گفت: ۳۹ هزار و ۲۷۲ مددجو در قالب ۲۴ هزار و ۷۱۳ خانوار، ۷۶۰ میلیارد ریال کمک معیشت دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از قم،محسن مسعودیان راد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران: ۴۷ میلیارد ریال خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه نیز برای هشت هزار و ۹۸۱ مددجو تامین شده‌است.

وی پرداخت ۴۰ میلیارد ریال ودیعه و اجاره مسکن به یک هزار و ۴۵۴ خانوار را مورد اشاره قرار داد و گفت: حدود ۳۲ میلیارد ریال نیز برای احداث و تعمیر مسکن ۱۱۴ منزل مددجو هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به پرداخت حدود ۳۳ میلیارد ریال برای کمک به ازدواج ۶۱۹ نوعروس و داماد نیازمند بیان داشت: پرداخت ۲۱۰ میلیارد ریال وام ضروری برای گره‌گشایی ۲ هزار و ۴۴۶ نیازمند نیز از دیگر فعالیت‌ها به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر ۴۷۰ میلیارد ریال کمک موردی برای رفع مشکل‌های نیازمندان خاطرنشان کرد: ۷۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز برای اشتغال ۸۳۹ نفر پرداخت کرده‌ایم.

مسعودیان راد با اشاره به این که به هفت هزار و ۷۸۱ دانش‌آموز، دانشجو و طلبه نیز خدمات فرهنگی ارائه شد گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال کمک‌های ۳۱ هزار حامی به ۶ هزار فرزند یتیم و محسنین نیز بخش دیگری از فعالیت‌هاست.

وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال صدقه و ۲۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زکات بیان کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی نیز طی این مدت بیش از یک هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال بوده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha