زمین های مازاد دستگاه های اجرایی در اختیار مردم قرار می گیرد

رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: در حوزه اراضی دولتی، درباره زمین‌ های مازاد بر نیاز دستگاه های اجرایی، سازمان‌ ها و ادارات قانون تعیین تکلیف کرده و رییس جمهور و مسئولان درصدد هستند که این زمین‌ ها را در قالب طرح‌ های ساخت مسکن در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در سفر سه روزه خود به جنوب کرمان و شهرستان جیرفت، گفت: اراضی مازاد دستگاه‌ های اجرایی استان شناسایی شده و در قالب سیاست‌ های دولت در اختیار مردم قرار می گیرد و ما با جدیت حمایت می‌کنیم که این طرح با قدرت و قوت در شمال و جنوب کرمان اجرایی شود.

وی افزود: در حوزه اراضی دولتی، درباره زمین‌ های مازاد بر نیاز سازمان‌ ها و ادارات، قانون تعیین تکلیف کرده و رییس جمهور و مسئولان درصدد هستند که این زمین‌ ها را در قالب طرح‌ های ساخت مسکن در اختیار مردم قرار دهند و هماهنگی‌ های لازم در سطح ملی نیز انجام و مقرر شده که دستگاه قضایی از اجرای این طرح حمایت کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، ادامه داد: همچنین برخی اراضی برای اجرای طرح هایی در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار گرفته اما علیرغم گذشت زمان، به کار گرفته نشده است، که این موضوع حتما باید جهت اعاده به بیت المال و اجرای طرح های جدید مورد پیگیری قرار گیرد، که این اراضی به بیت‌المال برگردانده و جهت اجرای طرح‌ های جدید در اختیار سرمایه‌ گذاران جدید قرار گیرد.

حجت الاسلام حمیدی، تاکید کرد: ترک فعل‌ ها به هیچ وجه قابل اغماض نیست و مدیری که مسئولیتی دارد، باید وظیفه خود را به خوبی بشناسد و اجرا کند، در غیر اینصورت بر مبنای گزارش سازمان‌ های نظارتی با این افراد برخورد خواهد شد.

وی از جمله اهداف سفر سه روزه اش به جنوب استان از بررسی مشکلات حقوقی و قضایی و بررسی کاستی‌ها و مشکلات موجود در حوزه دستگاه قضایی شهرستان جیرفت، آشنایی با ظرفیت شهرستان ها، بررسی مشکلات شهرستان‌ ها در حوزه‌ های مختلف که موجب بروز مشکلاتی برای مردم می‌ شود، جلسات هماهنگی و تعاملی با مسئولان شهرستان ها، بازدید از زندان‌ ها و نشست با همکاران اداری و قضایی نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha