کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس کرمان و البرز

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۱۴ کیلوگرم شیشه و ۴۰ کیلوگرم هروئین با سرعت عمل و همکاری پلیس استان های کرمان و البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی گزارش لحظه‌ای پلیس استان البرز و عملیات فوق‌العاده سرعتی پلیس کرمان از انتقال ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۱۴ کیلو شیشه و ۴۰ کیلو هروئین به مرکز کشور جلوگیری شد.

وی افزود: در پی اطلاع پلیس استان البرز مبنی برورود یک دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر به حوزه استان کرمان؛ با سرعت عمل پلیس استان کرمان و پایش خودروهای عبوری در محورهای استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایستگاه بازرسی سه راهی راین_ کرمان با پایش خودروهای عبوری و متوقف در محدوده جاده موفق شدند خودروی پژوی مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان؛ تصریح کرد: سرنشین خودروی مذکور و دو خودروی همراه شروع به تیراندازی نموده، که با تلاش ماموران خودروی حامل مواد مخدر متوقف شد.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: با توجه به فرار سرنشینان این خودرو و دو خودروی دیگر که آن را همراهی می کردند، پلیس مواد مخدر استان کرمان توانست از انتقال ۱۱۴ کیلو شیشه و ۴۰ کیلو هروئین به مرکز کشور جلوگیری کند و قطعا این قاچاقچیان با رصد اطلاعاتی پلیس کرمان شناسایی و دستگیر خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha