شکوفایی و سرپایی جامعه به دلیل وجود افراد متوسط و معمولی است

چهره ماندگار  فیزیک و منجم  سرشناس ایران گفت :  شکوفایی و سرپایی جامعه به دلیل وجود افراد متوسط  و معمولی است که با وجود این پتانسیل در جامعه می شود گره‌ها را باز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا )زنجان ؛ پرفسور یوسف ثبوتی شامگاه روز جمعه در آئین سی و هشتمین سالروز تأسیس انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر در اوضاعی قرار داریم که نمیتوانیم بگوییم در این کشور دروغ و اختلاس و...وجود ندارد اظهار کرد: ولی با وجود تمامی این اوصاف یک عده‌ای هستند که سرشان را پایین انداخته و کار خودشان را می‌کنند و به فکر رفع نیاز همسایه بیمار خود هستند.

وی با بیان اینکه افراد و گروه هایی که در تأسیس این نهاد خیریه سهیم بوده و نقشی داشته اند کار خارق العاده ای در جهت کمک به بهبود بیماران انجام داده اند افزود : همچنین در این استان افرادی هستند که به فکر بیماران و زنان بی‌سرپرست و یا بیماران سرطانی هستند که جامعه ما بخاطر توجه همین گروه ها و افراد سرپا است.

چهره ماندگار فیزیک و منجم کشور با بیان اینکه افراد معمولی کثیری در جامعه هستند که بفکر این قشر هستند افزود: پهلوان و قهرمان در این میان در هر جامعه ای کم است و شکوفایی و سرپایی جامعه به دلیل وجود افراد متوسط و معمولی است که فارغ از هر دغدغه دیگری کار خودشان را انجام می‌دهند که گروه کلیوی ها یکی از این ها است و باید آفرین گفت.

پرفسور ثبوتی با بیان اینکه جامعه فرهنگی ایران بسیار وسیع تر از جامعه جغرافیایی آن است خاطرنشان کرد: زمانی بوده که از نیل تا ماورالنهر فرهنگ ایرانی با همان خصوصیاتی الان داریم جاری بود و در عین حال این منطقه در همه موارد برای فرهنگ دیرینه خود راهنما و راهگشا بوده که الانم این طور است اما گاه گاهی نمی‌دانیم چطور می‌شود که کارمان گره می‌خورد.

وی با ابراز خوشبینی نسبت به آینده گفت: پتانسیل هایی در جامعه ما در بین آدم‌های معمولی وجود دارد که می شود این گره‌ها را باز خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha