پل موقت شوراب در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در بازدید از پل شوراب گفت: با توجه به مسدود شدن محور خرم آباد به پلدختر، پل موقت شوراب در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از لرستان، صبح جمعه ۲۷ آبان ماه سعید رازانی مدیر کل بازرسی استان لرستان و مهندس مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از پل شوراب بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید شیروانی اظهار داشت: تعداد زیادی از پل‌های استان در سیل ۹۸ دچار آسیب شدند با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی از این پل‌ها ترمیم شدند ولی همچنان تعداد زیاد دیگری نیز باقی مانده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان ادامه داد: پل شوراب نیز در سیل ۹۸ آسیب دیده است که متاسفانه اقدام شایسته‌ای صورت نگرفته بود و اعتبار لازم اختصاص داده نشده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر این نگرانی وجود داشت که این پل تخریب خواهد شد ما به این مسئله ورود کردیم و با مسدود کردن مسیر، اقدامات لازم جهت برقراری مسیر از راه فرعی در کنار پل صورت گرفته است.

مهندس شیروانی اضافه کرد: امیدواریم با ورود استاندار و سازمان مدیریت، اعتبار خاصی برای پل در نظر گرفته شود تا بتوانیم پل جدید را احداث و از هرگونه اتفاق یا حادثه احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ پل از راه‌های اصلی و روستایی استان نیاز به ایمن سازی دارند، افزود: بیش از ۳ هزار میلیارد نیاز است که پل های خسارت دیده از سیل ۹۸ ترمیم و ایمن سازی شوند.

رازانی مدیر کل بازرسی استان لرستان نیز در حاشیه بازدید از پل شوراب بیان کرد: به دنبال بارندگی های اخیر که صورت گرفت به پل شوراب در محور خرم‌آباد پلدختر آسیب جدی وارد شد که نیاز به احداث پل جدید است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسیر خرم آباد پلدختر یک مسیر بسیار مهم و ترانزیتی است و عبور و مرور بسیار در آن جریان دارد نیاز است که تردد برقرار شود، در این راستا یک پل موقت در کنار پل اصلی ایجاد می شود تا ارتباط به صورت موقت برقرار شود.

مدیر کل بازرسی استان لرستان بیان کرد: با توجه به تامین اعتباری که باید صورت گیرد در اسرع وقت یک پل ایمن و مناسب احداث شود.

رازانی عنوان کرد: مدیرکل و پرسنل راهداری استان در تلاش هستند که به امید خدا در کوتاهترین زمان ممکن پل موقت ساخته و تردد در مسیر برقرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha