آخرین تمرین قطر برای بازی افتتاحیه: همراه با رویا

تیم ملی قطر امروز آخرین تمرین خود را برای حضور در مسابقه افتتاحیه جام جهانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، تیم ملی فوتبال قطر فردا در اولین تجربه حضور خود در رقابت‌های جام جهانی، در دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه البیت برابر تیم ملی اکوادور قرار خواهد گرفت.

شاگردان فلیکس سانچز تمرین روز گذشته تمرین خود را با روحیه‌ای بالا در زمین اسپایر برگزار کردند و طی آن بر روی بسیاری از جنبه‌های فنی و تاکتیکی از جمله؛ نحوه ساخت موقعیت‌ها، دستیابی به هماهنگی لازم در تمام خطوط و بازی با دفاعی فشرده با هدف ایجاد خطر در ضد حملات تمرکز و تمرین کردند.

در حاشیه این تمرین، کودکان مرکز نگهداری ایتام «رویا» پیراهن تیم ملی قطر را که روی آن کلمه رویا نوشته شده و اثر انگشت فرزندان این مرکز بر روی آن ثبت شده بود، به شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی رییس اتحادیه فوتبال قطر و حسن الهیدوس کاپیتان قطر تقدیم کردند که این اقدام مورد تحسین همه اعضای تیم ملی قرار گرفت.

تیم ملی قطر امروز آخرین تمرین خود را برای دیدار با اکوادور انجام خواهد داد و انتظار می‌رود فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم، با برگزاری یک تمرین سبک و تمرکز بر روی جنبه‌های تاکتیکی مسابقه فردا، با آنالیز دقیقی از اکوادور، ترکیب مدنظر خود برای این بازی را انتخاب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha