فرماندار ویژه مرودشت:بسیج به راستی تداعی گر اخلاص، ایثار، دلاوری، مجاهدت و سمبل ظلم ستیزی و غیرت مندی است

دکتر خوشبخت فرماندار ویژه شهرستان مرودشت: رشادت، ایثار و سلحشوری نیروهای جان برکف بسیجی در جریان اغتشاشات اخیر، نمود دیگری از حضور قهرمانانه و امنیت آفرین سربازان ولایی بسیجی بود

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر اسماعیل خوشبخت در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور و مردم غیور شهرستان مرودشت تبریک گفت.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با بیان اینکه بسیج به راستی تداعی گر اخلاص، ایثار، دلاوری، مجاهدت و سمبل ظلم ستیزی و غیرت مندی است گفت بی شک ملت قهرمان ایران بزرگ اسلامی، هرگز مقاومت ها، مجاهدتها و جانفشانی های بسیجیان را در برهه های حساس تاریخی و بزنگاه های خطیر، فراموش نخواهد کرد و نام پرافتخار بسیج، تا ابد، چون ستاره ای تابناک، بر تارک دفتر افتخارات و حماسه های این خاک پرگهر خواهد درخشید.

وی افزود: بسیج همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی است. نیرویی که به تعبیر حضرت آقا(حفظه الله) سرمایه اصلی کشور است و تا زمانی که هست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت با اذعان به اینکه رشادت، ایثار و سلحشوری نیروهای جان برکف بسیجی در جریان اغتشاشات اخیر، نمود دیگری از حضور قهرمانانه و امنیت آفرین سربازان ولایی بسیجی بود خاطرنشان کرد: این نیروی مخلص و دلاور در کنار همرزمان خود در مجموعه فراجا توانستند مقابل اغتشاشگران ایستاده و امنیت و آرامش را دوباره برای کشور عزیزمان به ارمغان آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha