برگزاری آخرین تمرین در فاصله ۲۴ ساعت تا تقابل بزرگ

برنامه تیم ملی در روز قبل از بازی با انگلیستیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر امروز یک جلسه تمرینی پیش از بازی با انگلیس برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت،تیم‌های ایران و انگلیس در روز دوم دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم می‌روند. این دیدار روز دوشنبه در ورزشگاه خلیفه برگزار می‌شود و اولین بازی گروه دوم خواهد بود. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، جلسه هماهنگی بازی ایران – انگلیس پیش از ظهر امروز در دوحه برگزار خواهد شد.

در این جلسه که با حضور مدیران دو تیم برگزار خواهد شد، ضمن تذکر مسائل همیشگی، در خصوص برگزاری هر چه بهتر بازی تصمیم گیری می‌شود. البته پیش از برگزاری این مراسم، مشخص شده است که ایران با لباس یکدست قرمز و انگلیس با لباس‌های اول خود (سفید) در زمین حاضر می‌شوند.

شاگردان کی روش از ساعت ۱۵ امروز، آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با انگلیس برگزار خواهند کرد. در این تمرین که ۱۵ دقیقه نخست آن با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود، بازیکنان ایران آخرین تمرین خود را انجام خواهند داد تا برای گرفتن امتیاز از یکی از آماده‌ترین تیم‌های جام آماده شوند.

برگزاری آخرین تمرین در فاصله ۲۴ ساعت تا تقابل بزرگ


نشست خبری پیش از بازی ایران – انگلیس بعد از تمرین شاگردان کی‌روش برگزار می‌شود. در این جلسه، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ به همراه یکی از بازیکنان تیمش حضور پیدا خواهد کرد. در جلسه یاد شده که در مرکز رسانه مسابقات برگزار می‌شود، سرمربیان و بازیکنان منتخب هر تیم، در مورد اولین بازی خود در جام جهانی قطر صحبت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha