پرداخت بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه آسیابانی کارخانجات آردسازی استان تا پایان سالجاری

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: تا پایان سال جاری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال از بابت جبران هزینه های آسیابانی سال ۱۴۰۰ کارخانجات آردسازی استان ،پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ، ولی اله زمانی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال بابت جبران هزینه های آسیابانی سال ۱۴۰۰ کارخانجات آردسازی استان برآورد شد اظهار کرد: این میزان با تهاتر گندم مورد نیاز کارخانه‌ها از محل منابع و نقدینگی در اختیار شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران پرداخت می‌شود.

وی با بیان تصریح کرد: در این راستا اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان این مبلغ را از بابت جبران به ۶ کارخانه آردسازی در ۵ مرحله تا پایان سال جاری با در اختیار گذاشتن و تهاتر گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی، پرداخت می کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق اعلام شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، در راستای جبران تفاوت هزینه‌های ناشی از دستمزد آسیابانی کارخانجات آردسازی پرداخت می گردد.

زمانی ادامه داد : سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان که میزان (درصد) جبران برای آرد یارانه ای از محل گندم "۶۶۵۰" ریالی را “۲۸/۷۸” درصد و برای آرد یارانه ای "۹۰۰۰" ریالی را “۱۳/۴” درصد اعلام نموده است و مبلغ ریالی هر یک از کارخانجات به تفکیک تولید محاسبه و پرداخت می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha