تیراندازی در نرماشیر جشن تولد را به عزا تبدیل کرد

رئیس حوزه قضائی شهرستان نرماشیر، گفت: بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری در یک مراسم جشن تولد، یک نوجوان ۱۶ ساله جان خود را از دست داد و ۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمید احمدی مقدم در تشریح جزئیات این خبر، تصریح کرد: شامگاه ۲۹ آبان ماه بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری در یک مراسم جشن تولد که در یک منزل مسکونی در نرماشیر در حال اجرا بود، متأسفانه یک نوجوان ۱۶ ساله کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.

وی با اشاره به این مطلب که عامل تیراندازی دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است، افزود: قرار جلب صاحب اسلحه و صاحب منزل مسکونی که جشن تولد در آن در حال اجرا بوده نیز صادر شده است.

رئیس حوزه قضائی شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه تیراندازی در مراسم جشن و عزا از رسوم غلط است که اکثر اوقات وقوع حوادث تلخی را در پی دارد، گفت: باید بر مبنای فرهنگ سازی، این رسوم اشتباه ریشه کن شود.

احمدی مقدم، تاکید کرد: پلیس اطلاعات شهرستان نرماشیر مکلف شده است؛ که با هرگونه مصادیق تیراندازی در مراسم با جدیت و حساسیت بیشتری برخورد کرده و نسبت به شناسایی عامل یا عاملین آن اقدام نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha