صف انتظار عمل جراحی کاشت حلزون شنوایی در استان اصفهان صفر شد

رئیس مرکز مدیریت بیمارستان و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: در راستای طرح ملی و جهادی کاشت حلزون شنوایی، صف انتظار عمل جراحی کاشت حلزون شنوایی برای کودکان زیر 4 سال در استان اصفهان صفر شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر حسن واعظی ضمن اعلام این خبر افزود: با حمایت و همراهی هیات امنای صرفه جویی ارزی و طی اقدام جهادی برای 23 کودک ناشنوای استان اصفهان، با انجام 15 عمل جراحی در شهریور ماه، 3 عمل در مهر ماه و 5 عمل کاشت حلزون در آبان ماه این لیست به صفر رسیده است و خوشبختانه در حال حاضر کودک زیر 4 سال درلیست انتظار عمل جراحی در این استان وجود ندارد.
رئیس مرکز مدیریت بیمارستان و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت گفت: اقدامات توانبخشی این کودکان مطابق برنامه درمانی آغاز شده و حال عمومی تمامی کودکان مساعد و عمل جراحی کاشت حلزون اثربخش و مطلوب بوده است.
دکتر واعظی با اشاره به توسعه مراکز کاشت حلزون در کشور افزود: در کمیسیون کاشت حلزون نیز راه اندازی مرکز کاشت حلزون استان یزد به عنوان شانزدهمین مرکز کشوری تایید و تصویب شد.
وی ادامه داد: تعداد این عمل جراحی در هر ماه پس از آغاز طرح ملی کاشت حلزون شنوایی، روند صعودی داشته و انشاالله به زودی لیست انتظار در استان های کشور به صفر خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha