حفاری ها در سطح شهر باحداقل تخریب و برنامه ریزی شده باشد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت : از دستگاه های خدمات رسان که  کارهای حفاری را در شهر انجام می‌دهند  تقاضا مندیم حفاری ها را  تاحدامکان برنامه ریزی شده و با حداقل تخریب  پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان مجید ناصحی مقدم ظهر روز سه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه هفته ای که پیش رو است هفته بسیج نام گذاری شده است اظهار کرد: جا دارد یاد کنیم از شهدای بسیج که نامشان با انقلاب اسلامی عجین شده است و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را تعریف کنیم یک رکن اصلی این نظام و انقلاب بسیج و بسیجیان است.

وی ددر ادامه با اشاره به عملیات عمرانی شهر زنجان بیان کرد: باتوجه به فصل کاری،نهضت آسفالت در شه رو به خاتمه است و عملیات بزرگی که در ۶ ماهه گذشته شاهد آن بودیم رو به اتمام است و وارد مرحله جدیدی از پروژه‌های شهر می‌رسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پروژه بزرگ سبزه میدان خاطر نشان کرد: فاز اول این طرح به مرحله نهایی می‌رسد و پیشرفت پروژه در شرایط مطلوب است که در اولین فرصت فاز اول را به افتتاح برسانیم .

ناصحی مقدم با بیان اینکه معبر پادگان شامل دو قسمت شرقی و غربی و شمال و جنوب است تصریح کرد: با تخریب سر درب قبلی و آمادگی سازی های انجام شده معبر شرقی رو به اتمام است با افتتاح رسمی وارد چرخه ترافیک شهر می‌شود.

وی افزود : این پروژه ها در ترافیک شهری بسیار مؤثر بوده و بار ترافیکی زیادی از شهر را پوشش می‌دهد.

این مسئول با اشاره به نزدیکی فصل سرد سال و باتوجه به حجم زیاد آسفالت ریزی که در شهر انجام شده است بیان کرد : دغدغه اصلی ما صیانت و حفاظت از آسفالت انجام شده است که در این راستا شهرداری تمهیداتی در این خصوص انجام شده است که قرار است با استفاده از محول های برف زدایی استفاده شود تاحدامکان از نمک استفاده نشود تا از آسفالت حفاظت خوبی از صورت گیرد.

ناصحی مقدم با اشاره اینکه نگهداری از عمران شهری اگر مهم نباشد کم اهمیت تر نیز نیست افزود: از دستگاه های خدمات رسان که کارهای حفاری را در شهر انجام می‌دهند تقاضا مندیم که موارد را لحاظ کنند چرا که سرمایه مردمی است و تاحدامکان برنامه ریزی شده حفاری ها را پیش ببرند.

وی تصریح کرد: همچنین دستگاه های خدمات رسان از لحاظ زمانی در فصل سرد سال حفاری ها را انجام ندهند و همچنین از حفاری های جدید در مناطق که تازه آسفالت ریزی شده است توجه ویژه‌ای کنند تا کمترین آسیب به تأسیسات شهری و بخصوص آسفالت و جداول شهری وارد شود چرا که هزینه زیادی برای این کار صورت گرفته است .

این مسئول تاکید کرد: همچنین دستگاه ها حفاری ها را با حداقل تخریب و در زمان کوتاهی بازسازی کنند تا مردم دچار مشکل و زحمت نشوند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha